De moeder van Joy heb ik geboren zien worden.
Hij is dus de 2e generatie die ik zelf gefokt heb. Ik hoopte eigenlijk op een merrie maar ze moest er perse een jongetje van maken... Maar wát voor een jongetje.
Joy is een zoon van Cassanova du bois. Rêve (zijn moeder) is dan weer een dochter van Ismir du Tilleul. De bedoeling was om een grote D pony te fokken maar ik denk dat ie ietsje groter gaat worden tenzij hij ergens een pauze in gaat gelasten.
Indien hij groter wordt is dat overigens helemaal geen probleem. België kent geen E maat en hij is hoe dan ook niet voor verkoop dus alles boven de 1.40 is goed voor mij.
(er van uit gaande dat ie geen genetische records gaat breken en onder de 1.60 blijft.
Als ie groter wordt dan zijn moeder moet ik een nieuw krukje kopen.
)1.

Hij bemoeit zich graag met alles.
(en aapt zijn nonkel Sam graag na.) 2.

Ze heeft heus geen evenbeeld van zichzelf gemaakt hoor.
De aftekeningen op zijn achterbenen zijn exact hetzelfde als die van Rêve alleen in spiegelbeeld. 
3.

4.

Het was best warm dus veel meer activiteit dan dit zat er niet in. _
5.

Om ze naar de grote weide te brengen moeten ze een stukje over straat. Dat betekent dat Joy dus al van vroeg in zijn leven elke dag een stukje mee wandelt over straat.
Dat deed hij eigenlijk vanaf de 1e keer alsof hij nooit anders gedaan had. Hij is niet zo heel snel onder de indruk van dingen. 6.

Nog een kort sprintje de weide in.
7.

8.

9.

10.

11.

Nonkel Sam is echt een heilige met 'm.

12.

13.

14.

Mijn bedoeling was eigenlijk om ze alle drie naast elkaar te krijgen maar dat bleek een onmogelijke opdracht te zijn.

15.

Ik heb (IMO) nog wat mooie foto's maar die zal ik in één van de volgende berichten plaatsen.
Knappe kudde heb je daar. Succes morgen! 

Ik heb altijd een lang touw dus op de vrachtwagen een halster geknutseld van het touw en zo met hem rond gestapt daar op het terrein tot de eigenaar buiten kwam. Toen ik zei dat zijn halster geknapt was zei ze "oh maar zet hem dan maar even in een lege stal hoor!"