Zijn officiële naam is geworden:
Libenti's Milagro
maar voor vrienden Milo
Milagro is een stad in Ecuador (we willen al onze hengstjes vernoemen naar steden), maar daarnaast betekend het in het Spaans wonder!
En dat is hij voor mij echt, hij is alles waarvan ik droomde en durfde te wensen, plus nog zoveel meer! Ik kan echt niet blijer zijn met mijn aller eerste helemaal zelf gefokte pony veulentje!
Knap, heel veel uitstraling, goed lopen en het fijnste en makkelijkste veulentje waar ik ooit mee heb mogen werken. Loopt makkelijk mee, komt zijn eigen tuigje brengen, voetjes optillen, poetsen, vliegen spray, zonnebrand op zijn neusje, alles doet hij zo dapper, braaf en makkelijk.
En daarnaast is hij ook nog een hele grote knuffelbeer en komt het liefst met zijn hoofdje bij je op schoot liggen slapen. Zodra hij mij naar buiten ziet komen, hinnikt hij al.

Voor mij past zijn naam dus ook echt perfect!
Zijn roepnaam is dus Milo en dat betekend weer dankbaar (en leuke bijkomstigheid, het is ook nog een stad in Italië

En meneer is nu ook al een heuse koning!
Vandaar wonder koning
Maar nu dan de foto's

Deze foto zal voor de meeste niet zo bijzonder zijn, maar voor mij wel. Mijn 3 geweldige paardjes bij elkaar en Odie die Libs dichterbij laat komen dan een halve km!

Ik moet nog wel heel veel oefenen met foto's maken.

Maar gelukkig heb ik nu het meest perfecte oefen object mogelijk!

Komende week gaan ze met zijn allen de grote weides op en zodra ze allemaal rustig staan en Odie minder het gevoel heeft continue te moeten waken en dus de tijd heeft om zelf te eten en rusten, blijven ze lekker dag en nacht buiten, zeker nu het niet meer donker wordt wel zo fijn.