Toen ze naar binnen ging leek ze weer rustig tot een uur of 8, ze werd onrustig veel draaien en schuren.
Ze duwde de wand er zowat uit.

Dan weer rustig en dan begon ze weer dit ging door tot 23.00
Een half uurtje later ging ze liggen en ben ik er naar toe gelopen, precies toen ik binnen kwam hoorde ik het water.
Toen ging het heel snel, ze ging nog één keer omhoog om op een betere plek te gaan liggen maar toen kwam de pootjesblaas al.
Tot mijn verbazing zag ik een wit en en vos beentje te voorschijn komen

Ze was echt uitgeput dus we hebben het veulen bij d'r neer gelegd en hem alvast wat droog gemaakt. Ze was zo blij hem te zien

Hij had even tijd nodig goed te staan maar met een uurtje wankelde hij wat rond,een uurtje later was er van wankelen niets meer te bekennen en deed hij zelfs een eerste bokje

De biest hebben we hem zelf gegeven hij als een echte hengst betaamt had wat moeite met het goed vinden van de uier. Maar gelukkig naar de eerste biest en wat hulp stond hij goed te drinken ookal was het op een wat aparte manier, namelijk haaks op z'n moeder

De eerste keer buiten ging heel goed, mama heel beschermend en kleine nog voorzichtig maar eenmaal wat bekend moest arme Lyn d'r best doen om de kleine bij te houden. Want Roy houd van racen en doet dit zonder enige aanleiding en hard ook

Ze staan nu lekker op het gras dus binnenkort maar weer een nieuw avontuur van deze kleine man.
1 dag oud

2.5 de oud

Van racen word je ook heel moe