Eerste foto topic van de niet-zo-kleine spruit

Na lang wikken en wegen de knoop doorgehakt. Dit moest het worden.
Ouder combi

En hier het knappe kind

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fotsy schreef:Oh zo schattig.
Mag ik even vragen of het een specifieke reden heeft waarom de kleine nog een deken opheeft binnen?
Mijne was eergisteren aan het zweten tussen zijn benen van het rennen in de zon.
Gewoon vraagje hoor niet slecht bedoelt maar lijkt me dat ze zo haar temperatuur niet zelf gaat regelen.
floripori17 schreef:Fotsy schreef:Oh zo schattig.
Mag ik even vragen of het een specifieke reden heeft waarom de kleine nog een deken opheeft binnen?
Mijne was eergisteren aan het zweten tussen zijn benen van het rennen in de zon.
Gewoon vraagje hoor niet slecht bedoelt maar lijkt me dat ze zo haar temperatuur niet zelf gaat regelen.
Het is hier zo koud de afgelopen dagen. En was nogal geschrokken. Eerste dag zonder deken laten staan en dat ging best maar de tweede dag stond ze te trillen van de kou. Nu hebben ze echt een ongelukkig gelegen stal waarbij alles naar binnen waait en regent en dat zonder bovenluik. En omdat ze nog zo jong was wilde ik echt geen risico. Heb hem nu weer eventjes af. Kijken of dat goed gaat. Maar er staat overdag ook echt een hele vuile wind...
Vraagje aan jou, wanneer mag een veulen eigenlijk water drinken?