Het begon met de kennismaking van mijn merrie Camille ( NL Wolfhoeve Sampson's Camille ) met Ziyadah ( Little Valley Legacys Hidalgo ) beide zijn Amerikaanse miniatuurpaardjes in de minimaat .

Dat ging heel goed, ze vonden elkaar erg leuk, resultaat was 333 dagen later de geboorte van Dionne ( Josta Ziyadah's Dionne )
Op 25 april was het zover, mijn man en ik zaten lekker kopje koffie te drinken en ondertussen keek ik op mijn telefoon continu naar Camille die op stal stond , ze had haar geboortealarm om, maar was dit keer niet echt nodig

Rond 20.30 uur zag ik Camille rondjes lopen en schrapen met haar voorbenen , ik zei tegen mijn man, ga maar vast ik kom er zo aan , onze stal zit bijna aan het huis vast dus een minuut later waren we beide op stal en Camille begon gelijk te persen . paar minuten later was het veulen geboren.

dit was de eerste ( slechte) foto die ik van haar maakte

toen hebben we ze maar met rust gelaten en via de camera in de gaten gehouden of ze wel dronk, plaste en poepte , en of de nageboorte er snel af kwam , toen dat allemaal in orde was zijn we lekker gaan slapen.
de volgende dag hebben we ze voorgesteld aan de rest van de "familie" en al een poosje lekker op de wei gezet, wel nog met jasje aan want het was frisjes

paar dagen later ……

hier is haar aalstreepje goed te zien

halstertje om voor de paspoortfoto's

en dit was zaterdag, precies drie weken oud

en de laatste foto's van gisteren

[url]m/JTb7jo.jpg[/url]
[url]m/3LCzOK.jpg[/url]

er is nog een kleurentest onderweg, ze kan evt. ook nog splash zijn

Ik zal hier nog wel regelmatig nieuwe foto's plaatsen , ik hoop dat jullie haar leuk vinden ?