Woensdag 1 april is om 3.54 uur na 341 dagen dracht onze Pheline B geboren Tot dusver maak ik iedere dag een paar foto's van haar en ik vind het leuk om deze met jullie te delen.
In dit topic vinden jullie haar volle zus, May B April, uit 2017.
Dag 1
Laatst bijgewerkt door AndreaB op 03-04-20 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt
vigo_is_lief
Geplaatst: 03-04-20 17:02
Wat een snoetje
AndreaB
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-20 17:02
Laatst bijgewerkt door AndreaB op 03-04-20 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 03-04-20 17:03
O leuk gefeliciteerd!
Mijn merrie verwacht eind mei een Ferguson Mag van mij ook wel wat wit aanzitten
[***], leuk dat je ook een veulen van Ferguson verwacht. Laat je t.z.t. ook wat foto's zien?
Blue_Eyes, ik ben ook verliefd geworden op haar!
boeflover, het is een heerlijk paard! Alleen de andere pony's mogen niet in de buurt komen, maar voor de rest heeft ze met niets of niemand problemen.
Yummy, dank je wel!
Saintelette, dank je wel. Ik vind haar ook erg leuk
Marjo, genieten toch om zoiets moois te zien?!
Berdien, deze dame mag bij ons blijven wonen. De merrie loopt al samen met de honden zolang als dat we haar hebben, dus ze kent ze erg goed. Hij benaderde haar gelukkig ook erg voorzichtig. Heel lief om te zien hoe ze elkaar zo onder ogen kwamen.
Kimberley, mooi om te zien he?!
Dag 4
Wat mooi om de ontwikkeling van zo'n veulen mee te maken Vandaag vond Pheline zichzelf al oud genoeg om alleen op ontdekkingstocht te gaan in het weiland. Spelen in de greppel, tussen de bomen door rennen, stiekem bij Nando gaan kijken (wat niet van mama mag) en wat zijn dat voor gekke dingen (kippen) in het weiland?
Getup
Geplaatst: 04-04-20 21:14
Mooie merrie en knap kind heeft ze! Vind de foto's met de hond ook erg leuk.
Gisteravond nog even een kriebelsessie met de dames gehad. Tiana vindt het erg lekker als ik haar kont kriebel en dat weet ze altijd goed duidelijk te maken. Dus even de borstel erbij gehaald en vervolgens was dit het resultaat. Pheline was heel lief de hooizak aan het kriebelen.
Wat een knap meisje! Heerlijk dat ze zo op ontdekking is! En wat leuk dat je elke dag een paar foto's plaats. Ook heel leuk om dat over een paar jaar terug te kijken.