Maar weer eens een topic voor Odin. Wat is hij hard gegroeid zeg! 17 Juni kwam deze knappe knul ter wereld en inmiddels staat hij in de opfok!
Midden in een hittegolf, kregen we op maandagochtend een appje; er stond een hengstveulen naast Aranca! Snel aangekleed en op naar stal!

Aanvankelijk hadden de eigenaren hem "Okkie" genoemd. Omdat het zo warm was hebben we ze verspreid over de dag korte tijden naar buiten gedaan. Zo'n eerste dag op de wereld is wel heel vermoeiend hoor
.

Hij dronk niet goed, dus kwam op dag 2 de dierenarts langs om hem een infuus te geven. Tijdens het wachten hebben we nog overlegd over de naam. Okkie was niet echt een ideale naam om mee op wedstrijd te gaan, dus werd het veranderd naar Odin
Na het infuus heeft hij nog even lekker de benen kunnen strekken

Het ging goed! Ze konden de groep in (de groep bestaat uit een shetlander, een pony, Aranca en het veulen) en dat ging echt gelijk al super!

Maar het bleef vermoeiend, al die nieuwe indrukken verwerken
Hij zag zijn moeder gek doen in het gras, en besloot dit zelf ook maar eens te proberen

En groeien dat hij deed (en nog steeds doet!), niet normaal. Al gauw was hij niet meer het dunne, ielige veulen maar werd het echt een stoere man!

Begon hij natuurlijk zijn moeder te vervelen...

En leerde hij al snel hoe het leven eruit ziet als je verzorgster een fotografe is

Marlies (Bellatrix) kwam langs! Ik wilde graag wat foto's van mij met Odin, en dat is gelukt
Meer foto's van deze shoot staan in haar topic: [KS-ITP] Knap, stoer en een eyecatcher: Odin!

Zo langzaamaan ging het 'veulen' er wel een beetje af..

En vandaag stond hij er zo bij, voordat hij opgehaald werd om naar de opfok te gaan! Wat overigens hartstikke goed ging. Hij staat nu lekker in een groep met jonge hengsten en kan lekker gaan spelen en opgroeien.

Helaas wordt aanstaande woensdag de merrie ingeslapen. Dit vanwege meerdere redenen, daardoor moest Odin ook wat eerder dan gewenst naar de opfok. Maar hij doet het supergoed, dus ik heb er alle vertrouwen in dat dit helemaal goed gaat komen
.