Isaac al spelend voor het eerst ITP!

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xYaartje

Isaac al spelend voor het eerst ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-19 00:02

Hoi allemaal,
Nog nooit eerder heb ik een (KS) ITP topic gemaakt, ondanks dat ik al heel wat jaren een kudde verzorg waar ook veulens geboren worden en waar mijn eigen pony ook geboren is en nog altijd in staat werd het voor Isaac toch wel eens tijd voor zijn eerste ITP topic!
Nadat we vorig jaar nog best wel wat pech hadden gehad was het dit jaar extra spannend of het goed zou gaan.
Al weken zag ik dat Maria flink vordering maakte met haar uiers en alle signalen er om heen en hielden we haar extra goed in de gaten.
20 april was het zo ver en werd ik 's ochtends om 7uur/half 8 wakker gebeld dat kleine Isaac was geboren!

Isaac leeft in een gemengde kudde bestaande uit:
Fabulous (Dekhengst)
Dot (merrie)
Maria (merrie is ook zijn moeder en ook de moeder van Asfaloth)
Asfaloth (ruin)

Hele kudde leeft 24/7 samen en buiten. Isaac is ook buiten in de wei geboren <3 .

Isaac is inmiddels 4 maanden oud en verdient toch ook wel uiteindelijk zijn eigen en eerste KS ITP!
Isaac is een heerlijk vrolijk en speels ventje met duidelijk een eigen mening die hij graag laat zien. Zijn favoriete speelmaatje is mijn eigen pony Asfaloth (ruin) en hoe ouder Isaac word, hoe harder dat eraan toe kan gaan.

Zo bleek afgelopen week toen ik in de wei bezig was en de heren heerlijk met elkaar begonnen te spelen!

Op de foto's zie je Asfaloth (5.5) met Isaac (bijna 4 maand oud).

Foto's zijn allemaal door mij gemaakt en mogen nooit zonder mijn toestemming gebruikt worden!

Geniet van de foto's!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. Mama pesten is altijd leuk om te doen :j
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

Gedachten spelen zich af in beelden, beelden worden woorden, woorden worden een zin, een zin word een paragraaf, een paragraaf een hoofdstuk, een hoofdstuk vormt een boek en zo vormt zich een verhaal♄

LemonAid

Re: Isaac al spelend voor het eerst ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 08:29

Ah wat leuk dat ze zo met elkaar spelen! Foto 6 is ook wel leuk :')

freetorun

Re: Isaac al spelend voor het eerst ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 08:51

Wat een heerlijke speelfoto's <3

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-19 21:33

LemonAid: Ja he! Het is elke keer genieten als ze zo met elkaar bezig zijn! Haha ja foto 6! Die is zeker leuk! Al was het enige wat ik op dat moment bij het maken van foto 6 dacht: "Niet zijn staart, niet zijn staart" _O- Veulens bijten op de een of andere manier graag in staarten/manen _O-

freetorun: Dank je wel!

Gedachten spelen zich af in beelden, beelden worden woorden, woorden worden een zin, een zin word een paragraaf, een paragraaf een hoofdstuk, een hoofdstuk vormt een boek en zo vormt zich een verhaal♄

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie