Hiraeth schreef:Die derde foto (van beide paarden met de blauwe achtergrond, mocht ik verkeerd geteld hebben) is echt fantastisch!
Alvast gefeliciteerd!
Dankjewel!
CarinaR schreef:Ahhh wat een heerlijke foto's weer.
Ben benieuwd hoe ze t zonder haar mama gaat vinden
Ja, voor ons extra spannend want ze moet het dan ook even zonder ons doen. Zonder haar mens zal ze misschien nog wel erger vinden.
Lynnepinny schreef:Wauwww ze is echt wel bijgetrokken sinds laatste keer!

Wat een beauty is het.
Dankje! Kan morgen zo weer anders zijn!
Hoort bij de leeftijd, haha.
EmmaVZ schreef:Och wat gaat een jaar toch snel voorbij weer! Manari ziet er al zo groot uit, heerlijk om weer foto's te zien. Twee dames om trots op te zijn!
Bizar he? En dankjewel. Ze zal op deze manier voor het einde van het jaar haar moeder al voorbij zijn qua stokmaat. Wordt een flinke dame.
fleurtjeuh schreef:Al bijna een jaar!
En ze zijn allebei zo mooi!

En wat heeft Muzka eigenlijk veel manen! Muzanna is niet zo toch? Zeker niet nu je haar hebt geschoren uiteraard

Nee, Muzanna had altijd weinig manen en dat is met de jaren steeds minder geworden. Ze heeft wel een mooie staart. Muzka heeft die mooie manen van haar vader.
En die heeft ook een mooie staart trouwens. Muzka ook, die is al behoorlijk lang en de krulletjes zitten er nog steeds stug in, hihi.
amaniblauw schreef:Wat een schouderpartij hebben ze allebei! Ze is even naarling af. Mijn jaarling lijkt soms een kort dik propje en dan denk ik weer ja, toch een beetje lengte in d'r rug.
Haha, ja eventjes.
Ze hebben beide idd een mooie, rastypische schouder. Bijzonder is dat he, dat ze soms groeien waar je bij staat. Groeit de jouwe ook zo hard?