Een paar maand geleden plaatste bokker Granoek deze foto:
En ik was verliefd, Maar ik zou dit jaar geen veulen bijkopen. Had al 1 jaarling bijgekocht.
Toch kreeg ik deze foto niet uit mijn hoofd en ben ik gaan kijken begin deze maand. Toen ging het super snel, en vandaag werd hij gebracht!
Meet Willem van het hermeshof Geboren op 22/04/2018
Eindelijk mijn eigen trekpaard tussen de mini's Foto's door bokker Granoek
Kennismaken met Zyan
En ook met BennyBoy
En al snel stonden ze met zijn 3e te eten
Ook moesten de 2 kleintjes even laten zien dat hun wel de baas zijn
En lieten ze Willem de paddock zien
Ze zijn nu al de 3 musketiers
Het was de bedoeling dat ik in 2019 een trekpaard zou kopen maarja, december 2018 scheelt niet veel Hij mag lekker wennen en genieten, de minis worden in april en mei 2 dus en kudde jonge hengsten bij elkaar.
BennyBoy is wel wat aan het donderen vandaag, probeert telkens in Willem zijn kont te bijten Willem trekt zich er vrij weinig van aan en komt al direct naar me toe voor een knuffel
En gewoon omdat het voor mezelf is om later terug te lezen,
Willem staat hier morgen 1 week Ik geniet elke dag met volle teugen van de kudde! Heb een borstel over Willem gehaald maar vind ie alleen maar lekker. Stond gewoon los hooi te eten Halster gewisseld, was iets spannend maar hij liet het goed toe!
Ook vond ik hem slapend in de paddock en hebben samen even een dutje gedaan. Niet op mijn gezicht letten
Was iets minder slim van mij om in een natte paddock te liggen, ben flink verkouden.. maarja komt wel goed
Vervolgens en klein rondje door de paddock aan het halster, vond die prima maar de kleintjes iriteerde ons nogal. Dus 5 minuten over straat geweest. Boeren gehucht met amper verkeer
Hij vond het prachtig!!! Alleen die 500 meter terug was hij iets gehaast omdat hij de kleintjes toch miste.
Hun poort sluit gewoon aan op onze tuin. De honden snapte dat groot dier eerst niet, wat resulteerde in 3 grote honden die blaffend naar de poort rende en ertegen op sprongen. Lang leve de andere 2 die nergens van op kijken. En Willem heeft daar wel geteld 1x van op gekeken En nu staan de honden elke keer bij de poort omhoog om even met Willem te snuffelen. Vervolgens onder de poort door met de kleintjes Als Willem nog niet aan de poort staat blaft 1 van de honden en dan komt de hele kudde voor een snuffel