Ons plan was om begin volgend jaar rustig op zoek te gaan naar een paard, maar toen ik de advertentie van bokker Tinniie zag hebben we de plannen iets omgegooid. Ik zag de foto's en de beschrijving van een fantastisch veulen en ik moest 'm hebben. Waarom? Op de foto's had ie een ondeugend koppie met zo'n ontspannen hanglipje en ze noemden hem Harry. Mijn eerste -inmiddels overleden- paard heette Harry en had ook zo'n ondeugend koppie met altijd een ontspannen hanglip. Jullie snappen waarschijnlijk wel waar dit heen gaat... Eenmaal een Harry, altijd een Harry

We waren altijd welkom om op bezoek te komen en dat hebben wij ook een aantal keer gedaan. Elke keer dat we kwamen was ie enorm gegroeid.

Hij is Dunalino van kleur en heeft prachtige strepen op z’n benen!

Op 4 september hebben wij hem opgehaald en naar de opfok gebracht. Man, wat was ik zenuwachtig!
Vond het doodeng en heb over alles getwijfeld; wel of geen vloerbedekking, wel of niet vast, wel of geen hooi. Slapeloze nachten gehad. Doe het nooit meer

Uiteraard is alles gewoon helemaal goed verlopen. Harry ging met wat aanmoediging van brokjes zo de trailer op en is 2,5 uur enorm braaf geweest. Super trots natuurlijk!

Op de opfok werd hij gekoppeld aan een vriendje die ook die middag kwam. Daarna zijn ze meteen bij het andere koppel hengsten gegaan. Ook dat ging super goed. Harry vond alles prima en was echt heel relaxed. Ook even de benen gestrekt natuurlijk.

Dit groepje is best een tijd samen gebleven en dat ging echt super. Eten, spelen en dutten.

Harry helpt ook graag mee met opstrooien.

Inmiddels zijn een meer veulens bijgekomen en de merries en hengsten gescheiden. Ze komen steeds meer los en gaan steeds meer spelen met elkaar. Overdag staan ze lekker buiten en in de nacht staan ze in een enorme stal. Harry is met iedereen vriendjes en speelt met iedereen. Kan er hele dagen naar kijken, echt genieten dit!

Hij groeit heel goed. Zondag hebben we 'm gemeten op schoft 1,33 en kont 1,38m.

Voor nu doen we veel knuffelen en borstelen. Hij mag vooral lekker veulen zijn.

Samen met vriendje Maximus van bokker Plutolover.
Wij zijn enorm blij dat we de plannen omgegooid hebben. De 2 maanden dat Harry bij ons is voelen al zo vertrouwd. Hij is echt ons maatje