En knappe mams nog even.....

NatasjavE schreef:Och wat een heerlijk ding is het. Ze zit wel enorm in een groeispurt.
Die ken je over 2 maanden niet meer terug.
Twinklebel schreef:Knert schreef:Volgende week gaat ze de verkoop in... en bij deze is ze van mij.
Wat een leuke!!!
Haha, kan je rekenen? Reken er maar niet op! Maar blij dat je haar leuk vind!
Knert schreef:![]()
Ik bekijk veel advertenties omdat ik wil wat wil kopen. Maar bij deze zat ik wel naar die tekst te zoeken ja.
Twinklebel schreef:Knert schreef:![]()
Ik bekijk veel advertenties omdat ik wil wat wil kopen. Maar bij deze zat ik wel naar die tekst te zoeken ja.
Deze is gefokt nadat ik haar geweldige zus op zesjarige leeftijd verloor. Helaas is moeders nu ook zo slecht dat ik besloten heb haar volgende week nadat Nijn afgespeend is ook te aten gaan.....ik denk dat je wel kan inschatten wat voor een emotionele waarde Nijn voor mij heeft.....
Deze is gefokt nadat ik haar geweldige zus op zesjarige leeftijd verloor. Helaas is moeders nu ook zo slecht dat ik besloten heb haar volgende week nadat Nijn afgespeend is ook te aten gaan.....ik denk dat je wel kan inschatten wat voor een emotionele waarde Nijn voor mij heeft.....
Gebruikers op dit forum: Gemma_99, Pferdelove, Piggieberrie, stella92 en 2 bezoekers