La_Lune schreef:Wat is ze mooi geworden!

Dankjewel! Wordt al een hele dame.
Dilan93 schreef:Wat een prachtpaardje! En die blik ook, geweldig!

Ze kijkt je echt continu aan, vooral als ze iets van plan is.
black_kelpie schreef:Allemachtig wat is die goed gelukt zeg

Dankjewel!
Hannanas schreef:
ze wordt steeds mooier! En dát karakter, echt geweldig.
Het karakter is echt onvoorstelbaar en ze is eigenlijk alles waar we op hoopten. Het is erg leuk om te zien hoe ze zich ontwikkelt.
gerlindie schreef:Echt een fantastische combinatie ja

Leuk om ze weer eens te zien!
Yaralisa schreef:Oh wat een heerlijk veulen! De ondeugd straalt er zomaar vanaf...

Ze is zo mooi

Echt he? Ze vindt zichzelf zooo grappig.
Set_Elkol schreef:Qua kleur is ze inderdaad nog mooi peper en zout en doet me erg denken (Qua kleur) aan de half Akhal Teke die bij Ilya in de opfok stond.
Ja je merkt nu wel dat ze aan het doorkleuren is; van zilver naar grijs en langzaam meer zwarte haren. Hoeveel witte haren ze houdt in de manen zullen we wel zien, mama heeft ze ook nog maar ja die zijn gekortwiekt.
Ilya is inmiddels alweer 4 denk ik?
joey2010 schreef:Wat is ze al groot!!
Ze is zo goed gelukt.
Echt een pracht diertje qua bouw en kleurtje.
Dan neem je haar streken op de koop toe met zo'n pret koppie

Dankjewel! Omdat ze zich wel laat corrigeren en zichzelf zo grappig vindt moeten we er zelf ook vooral om lachen. Hopelijk blijft dat zo.
ieris schreef:Wat ziet ze er goed uit zeg!
En wat is ze groot geworden, echt mooie foto's!
Gaat hard he? Ze vindt zichzelf ook al een hele flinke meid. 
fleurtjeuh schreef:Oh ze is echt prachtig

Ze wordt steeds mooier!

Nimber schreef:Wat is ze knap!
Dankjewel!
EefkeShanti schreef:Waauw, ik kan niet wachten tot Manari uitgegroeid is. Ze is nu al enorm knap!
Ga je haar manen afscheren zoals bij Muzanna of laat je ze staan? Ik vind die lichte plukjes ertussen zo leuk, zou zonde zijn als dat eraf gaat.
Dankje!
We zijn vooral benieuwd hoe groot ze wordt want ze is nu al bijna zo groot als haar moeder als jaarling was.
Voorlopig mag ze haar manen houden. Zolang het geen zielig pierenhaar wordt en we geen keuring hebben sowieso. Vind het peper en zout kleurtje zo idd ook erg schattig staan.