Veulens 2018 Klets&foto topic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cioccolato

Berichten: 6618
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 12:21

Oh ja. Dan wordt het een ander verhaal. Dan zou ik dat doen ja :j

AnimalFriend

Berichten: 869
Geregistreerd: 07-01-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 12:29

Welkom Padadaan! Toffe combinatie, ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen! Ik volg het Dikke Buiken Topic ook stilletjes, dus volg jouw merrie al een tijdje, ze maakt het spannend :D

@billionache: voor mijn vorige (verzorg)pony kochten we maat Shet, die paste voor een paar maanden prima! Dat was een NRPS veulen. Als je maat Pony koopt groeit ie er sowieso natuurlijk wel een keer in!

alicelover

Berichten: 2349
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: beetgumermolen friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 12:34

Cioccolato schreef:
Oh haha _O-

Mijne is bijna uit haar mini veulenhalster. Dus ik gok dat je idd geen veulenhalster meer hoeft (helaas want ze zijn zo schattig klein) Ik zou toch zelf even wachten met halster halen. Die heb je voor 6 euro al tegen die tijd en vanuit dan kun je nog wachten op een mooie actie.

Is jou veulen zo klein dan? Rey draagt gewoon maat veulen (paard). Die van hh met prince charming erop gedrukt zit nu op het tweede gaatje vanaf boven. En die leren met blingbling wel op zijn kleinst.

pradadaan

Berichten: 4669
Geregistreerd: 13-05-13

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 12:40

Ja animalfriend mijn merrie maakt er een potje van :roll:
Ze laat iedereen lekker op zich wachten :+

AnimalFriend

Berichten: 869
Geregistreerd: 07-01-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 14:51

Ze is vast iets heel moois aan het bakken dan :D

Cioccolato

Berichten: 6618
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 15:02

alicelover schreef:
Cioccolato schreef:
Oh haha _O-

Mijne is bijna uit haar mini veulenhalster. Dus ik gok dat je idd geen veulenhalster meer hoeft (helaas want ze zijn zo schattig klein) Ik zou toch zelf even wachten met halster halen. Die heb je voor 6 euro al tegen die tijd en vanuit dan kun je nog wachten op een mooie actie.

Is jou veulen zo klein dan? Rey draagt gewoon maat veulen (paard). Die van hh met prince charming erop gedrukt zit nu op het tweede gaatje vanaf boven. En die leren met blingbling wel op zijn kleinst.


Ik had een heel leuk zwart halster gekocht maat veulen! :))
Maar die was niet zomaar iets te groot.. ze heeft een heel fijn hoofdje en draagt nu dus op redelijk grootste gaatjes de mini maat van hypostore. Met tekst erop. Lovely ofzoiets, weet even niet welk merk. Maar de mini maat :')

Ze is nu een maand oud

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 15:05

@alicelover: die van HH (Prince Charming) had ik ook op het oog :D Maar hij valt wel erg ruim dus? en is nog flink te verstellen? Denk dat die van mij ook een wat groter/breder hoofd heeft dan die van jou, maar dan waag ik het er misschien wel op :j

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 16:01

Knappe veulens ik zal proberen vanavond op iedereen wat persoonlijker in te gaan.

Met ‘mijn’ veulen gaat alles goed. Hoop dat over paar weken weer naar hem toe kan gaan

alicelover

Berichten: 2349
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: beetgumermolen friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 18:05

Cioccolato schreef:
alicelover schreef:
Oh haha _O-

Mijne is bijna uit haar mini veulenhalster. Dus ik gok dat je idd geen veulenhalster meer hoeft (helaas want ze zijn zo schattig klein) Ik zou toch zelf even wachten met halster halen. Die heb je voor 6 euro al tegen die tijd en vanuit dan kun je nog wachten op een mooie actie.

Is jou veulen zo klein dan? Rey draagt gewoon maat veulen (paard). Die van hh met prince charming erop gedrukt zit nu op het tweede gaatje vanaf boven. En die leren met blingbling wel op zijn kleinst.


Ik had een heel leuk zwart halster gekocht maat veulen! :))
Maar die was niet zomaar iets te groot.. ze heeft een heel fijn hoofdje en draagt nu dus op redelijk grootste gaatjes de mini maat van hypostore. Met tekst erop. Lovely ofzoiets, weet even niet welk merk. Maar de mini maat :')

Ze is nu een maand oud

Haha mooi chique hoofdje dus. Rey is ook een maand, morgen alweer 5 weken. Gaat zo vreselijk snel.

alicelover

Berichten: 2349
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: beetgumermolen friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 18:09

billionache schreef:
@alicelover: die van HH (Prince Charming) had ik ook op het oog :D Maar hij valt wel erg ruim dus? en is nog flink te verstellen? Denk dat die van mij ook een wat groter/breder hoofd heeft dan die van jou, maar dan waag ik het er misschien wel op :j

Rey paste hem toen hij 1 week oud was.
Hij heeft vind ik een heel chique hoofdje.

Afbeelding

Afbeelding
Zo zat hij toen hij een week oud was.
Wij hebben er bij de neus en bovenaan een gaatje bij geboord en toen dichtgebrand maar met 1,5 week zat hij op het kleinste.

Kayleigh__

Berichten: 1072
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Midden

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 18:27

Wat een leuke nieuwe veulentjes zijn er in dit topic bijgekomen! Vind jouw merrie en veulen erg aansprekend, Bluelover.

Over namen gesproken. Vind de langere namen altijd erg mooi, alleen bekt t nooit zo lekker. Roepnaam van mijn veulen is Harry, bedacht door de fokster. Was hier wel een dingetje omdat mijn eerste paard ook Harry heette. Maar kunnen niks anders verzinnen en het klinkt wel lekker vertrouwd, dus houden we het gewoon lekker op Harry.
Vind de Franse namen ook erg mooi. Nuit de la Belle is prachtig, Cioccolato!

En spannend Pradadaan! Succes met wachten. :D

Dat willen kopen herken ik ook, haha. Kon t met een kortingsactie niet laten en heb een ponyhalster gekocht. Geen idee of hij het dan past. Wel heel goed verstelbaar op twee plekken.

Vanmorgen hebben wij Harry weer bezocht. Dit keer mijn ouders meegenomen want die wilden hem ook zien. Wat een leukie is het!

Afbeelding
Afbeelding

Diamond08

Berichten: 52
Geregistreerd: 20-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 18:29

Hey! Wat leuk al die veulens, ben er gek op!

Dit jaar verwachten we er twee waarvan er 1 in april is geboren en de andere hopelijk volgende week!

Franklin x Netto merrieveulen


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Luf_Midnight
Berichten: 3534
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Den Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 18:31

Ik heb een maat mini shet van horka hangen en een veulen maat van ej. hoop dat die straks passen die van ej zal nog wel even duren denk ik. Afbeelding

AnimalFriend

Berichten: 869
Geregistreerd: 07-01-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 19:44

Zo he, wat is ie gegroeid Kayleigh_ <3 Hoe oud is hij nu?

Diamond08: wauw, die is chique! Ga je haar aanhouden? Succes alvast met het tweede veulentje komende week (hopelijk :D).

Die halsters zijn ook al zo leuk Luf_Midnight... Wordt steeds moeilijker om niks aan te schaffen :+

Kayleigh__

Berichten: 1072
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Midden

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 22:27

Harry is van 21-03-18. Hij is al echt flink, veel spieren al. :D

Chique veulen Diamond!

Cioccolato

Berichten: 6618
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 23:06

Jeetje wat is Harry groot!

Welkom en chique veulen Diamond.

Ik ga morgen eens kijken of Belle gewoon de veulenmaat al past. Heb niet voor niks dat halter gekocht natuurlijk

Cioccolato

Berichten: 6618
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 10:06

Oké. Belle begint uit haar xsf te groeien maar het kan nog.
Het gewone veulenmaat halster is nog steeds veel te groot op de kleine gaatjes. Maar er is schot in de zaak _O-

alicelover

Berichten: 2349
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: beetgumermolen friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 09:12

Kayleigh, Harry groeit ook hard!
Leuk dat je even bij hem bent komen kijken.

Diamond, wat een plaatje!!! <3

Mijn pizzapunt krimpt en begint nu de vorm van een klein beetje misvormd hartje te krijgen. :')
Afbeelding

Kimsel94
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-05-10

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:09

Wat hebben jullie allemaal knappe veulens! <3

Nexxie is vandaag alweer 7 weekjes oud! Wat gaat de tijd toch hard he?
Afbeelding

alicelover

Berichten: 2349
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: beetgumermolen friesland.

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:34

Tijd vliegt idd. Ze zijn altijd zo snel groot.

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 12:02

Vreselijk he, dat ze zo snel groeien :+ het is dat ik de fokker niet teveel wil lastig vallen (en het een uurtje rijden is), anders zou ik prima iedere dag op bezoek willen gaan <3

AnimalFriend

Berichten: 869
Geregistreerd: 07-01-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 12:16

Wat heeft ze een prachtig hoofdje Alicelover, ik vind het misvormde hartje super cute :D

Next ziet er al volwassen uit zeg, de tijd vliegt inderdaad!

Haha heel herkenbaar Billionache. Ik heb laatst meer dan 4 uur gereisd om een uurtje bij Guus te zijn, zou het zo elk weekend doen :+

alicelover

Berichten: 2349
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: beetgumermolen friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 12:19

AnimalFriend schreef:
Wat heeft ze een prachtig hoofdje Alicelover, ik vind het misvormde hartje super cute :D

Next ziet er al volwassen uit zeg, de tijd vliegt inderdaad!

Haha heel herkenbaar Billionache. Ik heb laatst meer dan 4 uur gereisd om een uurtje bij Guus te zijn, zou het zo elk weekend doen :+

Laat het hem maar niet horen. Hij vindt zichzelf namelijk een super stoere grote hengst. :+
Zijn hartje vanmorgen ook nog vast kunnen leggen.

Afbeelding

pradadaan

Berichten: 4669
Geregistreerd: 13-05-13

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 12:57

Dat hartje is zo lief <3

Cioccolato

Berichten: 6618
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 13:05

Ik vind de aftekening ook erg mooi hoor alice!!

En nexxie mag er ook zeker wezen. Belle groeit ook hard.. En die tandjes. Zo schattig maar zo baby af alweer