Nickelback zijn vader is de kwpn hengst Incognito, zijn moeder de kwpn/nas merrie Imagine Axioma (v. Rhodium). Hij is het eerste veulen van Imagine (5 jaar oud, L1 dressuur). Imagine is ook door mij gefokt en haar moeder Axioma's Dancing Queen ook.
vanaf woensdag was Imagine (Maggie) al wat onrustiger, haar uier nog niet super vol, maar wel aan het veranderen van vorm. Melktest was nog hoog en de camera stond op de stal. Donderdagochtend was de melktest nog steeds hoog, uier nog steeds niet geheel vol, maar haar gedrag wees toch echt op een naderende geboorte.. weer een bijna slapeloze nacht verder en geen veulen

Vrijdagochtend begon de melktest te zakken, maar nog geen vol uier.
eind van de middag was de melktest gezakt naar 6.4 en druppelde de melk gestaag uit de nog steeds niet heel volle uier.
In de avond zaten mijn man en zoontje tv te kijken, terwijl mijn vriendin Nynke en ik meer oog hadden voor de camera. Op een gegeven moment draaide Maggie zich om en zagen we de pootjesblaas. Dus gelijk naar de stal, zodat we Maggie konden helpen indien nodig.
Genoeg gepraat, hier de foto's!
eerste kennismaking

en yes!! het is een appaloosa

voor het eerst staan

Zaterdagochtend:

helemaal verliefd op deze vlekjes

buiten (hij heeft een hartvlekje

trotse houding

heerlijk nieuwsgierig

En het blijft leuk, de reactie van een veulen op het voor de eerste keer zien rollen van mams

weer op stal

en met mijn zoontje

Een reactie zouden we leuk vinden