Spirit bijna 2 maand oud, nog meer bruine vlekken gekregen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 21:18

Nadat hij me als veulen nog meeviel vind ik hem niet bepaald opgeknapt eerlijk gezegd. Hij lijkt nu toch meer de kant van zijn vader op te gaan. Het blijft wel een aparte verschijning en hij ziet er goed verzorgd uit. Hopelijk is hij gewoon een echte naarling en trekt hij nog wel weer wat bij.

Albaton

Berichten: 117
Geregistreerd: 14-02-10
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-18 21:24

Naarling?? |( Je bedoeld zeker jaarling?
Nou, ieder zijn smaak, wij vinden hem prachtig <3
Bedankt voor je compliment dat ie er goed verzorgd uitziet!

goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 21:59

Sorry, ik had mijn mening beter voor me kunnen houden. Bij de hengstenkeuze had ik mijn bedenkingen en die zie ik nu bevestigd, maar dat had ik niet hoeven te zeggen. Smaken verschillen gelukkig inderdaad en daarnaast is dit niet het beste moment om hem te beoordelen. Jaarlingen worden vaak naarlingen genoemd omdat ze erg uit verhouding kunnen zijn en dat bedoelde ik er ook mee. Uitstraling heeft hij zeker. Ik denk dat veel mensen hem prachtig zullen vinden, dus trek je van mij niets aan. Ik hoop dat jullie nog veel plezier met hem gaan beleven.

Albaton

Berichten: 117
Geregistreerd: 14-02-10
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-18 22:08

Geeft niet, je bent gewoon eerlijk maar wel met respect. No problem. Hij is inderdaad niet in verhouding momenteel, want zijn kont komt omhoog :D

Marilu
Berichten: 1249
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: ergens in Belgiƫ

Re: Spirit bijna 2 maand oud, nog meer bruine vlekken gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 17:39

Mooi dier, hoor ! Fier en fotogeniek paardje (of is het eigenlijk pony ?) en dat levert dus enkele zeer mooie foto's op ook !