In de nacht van 19 op 20 April ben ik geboren, een weekje te vroeg, maar ik wilde zo graag de wereld zien, dat ik eruit gesprongen ben.
Mijn mama is Jazzybelle, zij is een tinker van zorgboerderij Tro tardi in Alblasserdam.
Mama is natuurlijk gedekt door mijn papa, geen idee hoe dat allemaal in zijn werk gaat hoor, maar ik weet we dat ik heel mooi ben geworden, dus ze hebben vast goed hun best gedaan.
Mijn papa is Sirr Ziggi Nikai.
Nou, ik ben dus Fien en ik ben geboren op de zorgboerderij.
Vanaf dag 1 stonden er mensen om mij heen die allemaal 'ach, wat een schatje' riepen naar mij.
Ik ben zeer geliefd. Ze waren namelijk al maanden aan het wachten op mij.
Vele hoopte dat ik weinig wit zou krijgen, omdat ik anders zo vies zou worden, en daar heb ik maar gehoor aan gegeven, ik word namelijk zwart
Ook wilde mijn mensenvrouw het liefst dat ik een merrie was, nou, tadaaa, daar ben ik dan.
Perfect gewoon, toch??
Ik heb een pittig karaktertje, ben helemaal gezond en stapelgek op aandacht.
Het liefst kroel ik de hele dag met alle lieve zorgvragers op de zorgboerderij.
Mijn mama was de eerste dagen heel beschermend naar mij, maar ik wil rennen, vliegen en spelen en mama is lui, dus die heeft het nu al opgegeven om iedere keer achter mij aan te rennen.
Wel is ze heel lief voor mij hoor!
Het is de bedoeling dat ik ook heel braaf ga worden en mag gaan werken op de zorgboerderij. Ik heb daar nu al zin in, maar ze zeggen dat ik nog te klein ben en nog wat jaartjes moet wachten..
Dus dat moet dan maar.
Tot die tijd geniet ik van alle aandacht en de vele foto's die van mij gemaakt worden.
Ik ben vandaag 2 weken oud en ik wilde jullie wat foto's laten zien van toen ik 1 dag oud was en hoe ik nu ben met 14 dagen oud.
Daar komen ze!
1. Dit ben ik
om op te vreten toch!
2.

3. Mama, wat doe je??

4.

5.

6.

En de foto's die vandaag van mij zijn gemaakt!
7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15. Oke, en dit is mijn mama.. (1 foto is genoeg hoor, ik ben toch veel leuker
)