(Ik weet het beetje ego post) Maar heb soms ook even moeite om te geloven dat ze echt van mij is
Maar goed de fotos!
Just one Fantasy aka Sydney nu 10.5 maanden oud!

Syd heeft liever de toutjes zelf in handen uh ik bedoel hoefjes

Na het spelen hebben we haar voor het eerst onze nieuwe trailer van dichtbij laten bekijken. Ik heb vorige week een Fautras gekocht dus zonder laadklep en met vooruitloop. Syd heeft vorige maand voor het eerst van dr leven in een trailer gestaan ... dit vond ze erg spannend en durfde niet de laadklep af dus ik hoopte dat ze dit wat minder eng zou vinden.
Mijn bedoeling was om haar rustig aan de trailer te laten snuffelen en al had ze even met dr hoofd erbij gestaan vond ik het al goed niks dwingen! Nou daar dacht syd anders over binnen 14 seconden stond ze erop en was ze er al weer af
We stonden helemaal perplex en waren ook wel bang dat het een eenmalig iets was dus toch maar even nog een keer voor de trailer gezet. Ik had net nog genoeg tijd om er zelf in te springen want madam dacht jeej nog een keer! Binnen 1 minuut hadden we haar 2 keer erop en eraf gehaald dat was even een kort maar zeer krachtige trailer laad sessie! Super trots op mn meisje

.