Na 13 dagen overlopen heeft Julie vanochtend het leven geschonken aan een fantastisch mooie zoon.
Julie's Fable Phoenix
We waren tegen 10 uur op stal en de melk stroomde vloedig. Ik dacht nog even snel naar huis te gaan en dan later terug. Net thuis ging de telefoon, de stalhouder meldde dat het veulen er aankwam. Meteen in de auto en op naar stal. Toen we kwamen, lag de kleine er al naast. Wel met de fantastische hulp van de stalhouder, het voorbeentje lag dubbel en Julie had het zwaar want het is een grote jongen.
Ze vond hem eerst heel erg eng
maar ze was snel van mening dat het haar allerbelangrijkste bezit is nu want ze wijkt geen centimeter van haar zijde. We waren zwaar verrast dat het een zwarte is geworden. De kans was het kleinste en naast de lichte klaar van Julie was dit echt een verrassing. We zijn er wel onwijs blij mee.
De dierenarts is geweest en heeft Phoenix vanmiddag wel een klisma moeten geven want hij stond zo te persen op de darmpek. Verder is het een blakend gezond heertje. Julie is behoorlijk uitgescheurd op verschillende plekjes en krijgt daar nu een spray voor. Al met al is het heel goed gegaan en doen ze het allebei nu perfect.
Julie en Ferrie hebben er samen iets heel moois van gemaakt. Ik had niets mooiers kunnen wensen!

Julie is zo'n fantastische moeder. Heel lief en voorzichtig.
Die kans was zo klein dat ik uit ging van vos of bruin.

Met duidelijk een grijzige waas en natuurlijk altijd wel iets van bruintinten (vooral te zien op het hoofd). 
( of nouja, dat wordt hij na zijn babyvachtje