evamerckx schreef:Hij is 4j, maar staat idd op stal. Ik krijg hem aan de hand niet eens uit de manege omdat hij zo een bom is aan de hand dus naar de wei brengen is zelfs geen optie meer want ik geraak niet tot daar...
Ik ben vroeger veel bezig geweest met grondwerk en ken de games maar al te goed... helaas blijft hij heel opdringerig en werkt dit averechts bij hem. Dat hij schrikt is niet zo erg, maar hij is gewoon totaal niet in de hand te houden en dan is het wachten tot hij terug uit galop wil komen wanneer hij door de piste aan het crossen is. In de binnenpiste is hij dat weer heel braaf en doet hij alles wat je vraagt maar ook hier wordt hij heet wanneer je iets 2x vraagt.
Ik ken veel hete paarden, maar hem is het echt heel erg. Staart de lucht in en showen als een gek... en dan in galop wegcrossen en super hard briezen of blazen door heel de piste.
Ga hem eens wat meer op wei probéren te zetten, als ik er geraak lol. Hij is ook heel speels maar van het minste dat hij dus ziet springt hij op je, en gaat hij als een gek rondjes draaien en briezen.
Ohja belangrijk is wel dat zijn mama juist hetzelfde gedrag vertoonde.
Maar heel erg bedankt alvast voor de reacties. Nu ben ik toch al wijzer over zijn stamboom
Ik kan me niet voorstellen dat de games averechts werken..Weet je zeker dat je ze correct uitvoert??