Steefz schreef:Gaaf duo! Ze hebben beide een ontzettend lieve uitstraling.
Knap he
Ik ga de mooiste uitzoeken en dan hoop ik dat je ze nog wilt tekenen
Pam84 schreef:Wat een knap stel is het toch, kan echt niet wachten ze volgende week zien haha
De verschillen van Wings met 3 jaar geleden zie je best goed,maar vergeet niet dat ze even stil heeft gestaan en een veulen heeft gekregen.
Vind haar wel wat meer volwassen tonen nu op de een of andere manier.
En tsja ik blijf het zeggen, ze gaat steeds meer op haar moeder lijken
Hihi je gaat ze geweldig vinden
En ik vind de verandering ook zeker niet erg hoor!(al mag ze inmiddels wel een paar kilootjes kwijtraken
) Ze lijkt wat meer tot rust gekomen te zijn. Het moederschap heeft haar zeker goed gedaan.
ClauH schreef:Prachtige foto's !!! En Liv wordt groot !
Dank je wel! Het is nog steeds een ukkie hoor, maar vergeleken met het andere veulen is ze relatief gezien meer gegroeid. Ze heeft een aardige inhaalslag gemaakt in ieder geval
safina schreef:Ze zijn prachtig.
Ooit overwogen tweespan te gaan mennen?

Stiekem wil ik Wings al heel lang voor de kar! Maar ze is niet zo heel goed verkeersmak, dus dan zou ik alleen in de bak kunnen rijden. Wellicht wel een leuk idee om in de toekomst te doen. Het zou ze niet misstaan
Mloes schreef:Wauw, wat een prachtig duo heb je daar

Kan me voorstellen dat je hier heel blij van wordt!
Dank je wel!
Namira542 schreef:Wat heeft die kleine een super lief koppie!

Als ze straks volgroeid is kun je ze alleen nog maar uit elkaar houden met de bles haha.
Geintje hoor

Hahaha ik denk het ook! Al vermoed ik dat Liv net een slagje groter en ranker wordt dan Wings!
Sjolvir schreef:Ja ja, voor de verkoop, hoor het jullie nog zeggen

. Leuk he ? Fokken! Maar dat verkopen daar is iets mee.... Zeker als ze gewoon TE leuk zijn. Prachtig evenbeeld van d'r mams met paar minor changes to the better.
Jaa fokken is leuk!! Maar net wat je zegt, als ze nou niet zo geweldig leuk was geweest, hadden we haar makkelijker kunnen verkopen denk ik