Mijn merrietje is Oostdijks Cheridwen Mellow (PK's Ceridwen Mabel ( Glyncoch Peter Pan) x Shore Brooks High Five), stokmaat 1,18, valk, 100% welsh, 1ste premie stamboekmerrie.

Mijn hengstje is In de Ban van Pjotr (Pepper x Steehorst Free Lance), stokmaat 1,21, valk panterbont, 75% welsh, goedgekeurd als dekhengst bij het nas en wpcv, elk jaar een 1ste premie en tevens goedgekeurd op nakomelingen en daarmee levensgoedgekeurde 1ste premie hengst.

Vorig jaar kregen we een prachtig valk merrieveulentje, Emma van stal de Wilde uit dezelfde combinatue, en dit jaar een heel ander kleurtje en ander geslacht

Dit was Emma als veulentje:

Moeder Mellow is afgelopen week ook weer drachtig gescand van Pjotr dus er komt nog een vol broertje/ zusje aan

Nu Springveer wat weekjes oud is werd het tijd dat hij kennis maakt met andere paardjes en als eerste zijn grote zus Emma

Hier wat foto's van de eerste kennismaking

Grote zus (ze is ook echt groot want is nu als jaarling bijna even groot als haar moeder!) en klein broertje

Emma kan nog steeds zo goed bewegen zoals ze als veulen ook kon

Springveer heeft niet voor niets die naam gekregen

Ik ben zo blij met beide prachtige nakomelingen van Mellow x Pjotr, ik hou ze ook beide aan