Vandaag in t zonnetje foto's proberen te maken (pas de tweede keer foto's van veulentje (sowieso paarden in t algemeen en pas derde keer foto's maken met de camera ooit haha) maken met m'n nieuwe camera, nog véél te leren! Dus geen foto technisch hoogstandje, belichting kan veel beter, enz., maar ben er toch wel blij mee), daar de leukste even snel uitgezocht, sommige wat bij gesneden (heb nog geen zoomlens

Wil mijn knappe hengstenkind toch wel even heel graag in t zonnetje zetten, want ondanks al mijn ellende met ziek zijn, ziekenhuizen, operaties en heel veel pijn tovert hij elke keer weer een brede lach op mijn gezicht! Hoe slecht t ook gaat (wat t op dit moment helaas ook gaat), hij maakt mijn dag weer mooi en laat de zon weer even schijnen. Kan zo enorm van m genieten.

En natuurlijk ook van zijn knappe lieve mama, Zilvana. Een wereld merrie, ongelooflijk lief en voelt altijd gelijk hoe t met mij gaat (waar ze dan ook echt altijd rekening mee houdt). Lieve knuffel en kroel merrie.

Klein paspoortje van mijn hengstenkind:
Naam: Luleio Livano VHH (Luleio van de Zweedse stad Luleå!)
Roepnaam: Livano of Liv
Kleur: bruin geboren schimmel
Papa: Floris BS (een zoon van Negro)
Mama: Zilvana voorlopig keur PROK (v. Jazz x keur preferent prestatie v. Uniform)
Hopelijk krijgt hij volgend jaar een heel knap half broertje of zusje! Zil is namelijk geinsemineerd met de kwpn hengst Guardian S!
Maar nu de foto's van mijn knappe Livje.

Is ie niet leuk?