Weten jullie wat t vrouwtje vorige week ineens deed??? Er kwam een dame (goeden vriendin van het vrouwtje en het baasje) met een draagbaar ding dat hele rare geluiden maakte en die heeft van het vrouwtje, mijn mama en van mij plaatjes gemaakt....
Nu willen we die graag met jullie delen want zelf is het vrouwtje wel heel erg trots!
Even paspoortje van mij en mijn mama:
A Dollar For A Rose aka Gentle
Bruinbonte hengst
19 Maart 2016
bij geboorte 97cm, met 7 weken gemeten op 107m
V: Gentlemen Send Roses
M: DG Dry Jill
APHA
DG Dry Jill aka JillyBean
Zwart (met Rabicano)
29 April 2008
1.45m
V: Flits Gold Dollar
M: Amigas Dry Tink
APHA
Uiteraard beginnen we met het naar de bak wandelen... Vrouwtje met mama voorop en ik heel stoer met de baas erachteraan....

Mama moest dus weer lekker aan het werk, echter zodra ze ook maar denkt dat ik niet in de buurt ben word ze bananas! Dus vrouwtje heeft daarom besloten dat ik maar gewoon mee moet.... In het begin deed ik lekker gek maar na 5min was ik we wel klaar mee en ben ik lekker grasjes gaan eten, van die gekke 5 min wil ik jullie nu wat plaatsjes laten zien en daarna mogen jullie nog even kijken naar mijn gave mama

Mijn knappe mama

Vrouwtje is blij met mn drafpasjes al ben ik meer van het heel hard racen

Even gas geven dacht vrouwtje... 7 meter verder lag ze er bijna naast want mama was zo blij dat ze weer mocht werken dat ze zich mooi bol maakte en dr knappe koppie tussen dr voorbenen gooide. Vrouwtje moest alleen maar heel hard lachen

Koeien drijven zit in je bloed hé mams

spinnen kan mijn mama nog steeds heel goed!

Uiteraard spendeer ik heel veel tijd op de wei en daar vind je me meestal zo:

Dus nu ga ik lekker verder

Op de foto's ben ik 8 weken oud en uiteraard rust er een © op de foto's