Sinds gisteren heb ik een nieuwe lens dus die heb ik al even goed uitgeprobeerd bij de veulentjes

De moeder van Juultje is Winnie en zij is 3 jaar oud. Helaas dus op haar 2e gedekt waar ik ook absoluut geen voorstander van ben. De pony's zijn dan ook niet van mij maar van een oude man van 70 die ik in 4 jaar tijd maar 5 keer gezien heb denk ik.
Gelukkig is alles goed gegaan tot zo ver dus ik ben erg opgelucht! Winnie is tijdens haar dracht wel ontzettend afgevallen dus sinds een tijdje voer ik haar bij met goed voer waar ze zich duidelijk beter van voelt

1. Juultje was nog wel erg moe zo te zien

2. Langzaam wakker worden

3. Tijd om iets te drinken

4. Deze vind ik het allerschattigst

5. En hier zie je goed hoe klein Winnie ook is. Ik denk dat ze tegen de 80 cm is

Maarrrrr we hebben nog 2 veulens!
6. Dit is Guus:

7. Guus is de zoon van Mieke en zij is weer de grote zus van Winnie en de moeder van mijn eigen pony Ollie.
Guus is geboren op 5 mei en dat is dezelfde dag als zijn halfbroertje Binky die in mijn eigen bezit is

8.Dan hebben we nog Jip

9. Zijn moeder is Denise en zij is ook de moeder van Mieke, Winnie en Binky!

10. Gisteren heb ik ook mooi de eerste paar keren kennismaken vast kunnen leggen

11. Guus vond Jip alleen niet zo aardig

12. Guus denkt ook altijd dat hij mij bang kan maken door dreigend op mij af te komen lopen

13. En Jip is gewoon een klein fotomodel

14. Als laatste wil ik nog even de 2 grote broers laten zien

Binky

En Ollie

Ik hoop dat jullie genoten hebben van al deze boefjes!