).....Voor degene die me nog niet kennen even n paspoortje:

Ik ben dus A DOLLAR FOR A ROSE, aka Gentle..... Ben vandaag 6 weekjes oud en een bruin tobiano hengstje, mijn mama is DG Dry Jill een bijna 8 jarige (homozygoot) zwarte dame en mijn papa is Gentlemen Send Roses, een vos (homozygoot) tobiano APHA hengst die in de USA op de 4e plaats staat in de lijst met best vererfende hengsten.....
Ik ben geboren op 19 Maart om 2.44u en mijn vrouwtje is helaas niet bij mijn geboorte geweest maar was wel snel genoeg om er te zijn toen ik voor de eerste keer ging staan.... Toen heeft ze met hele grote ogen staan kijken want ik bleef staan! Wel 45 min lang

Het vrouwtje wist dat ik tobiano zou worden maar ze heeft me verteld dat ze wel even 2x moest kijken en moest wennen aan al het wit dat ik heb
maar ondertussen kan ze me voor geen goud in de wereld meer missen!!!Leuk weetje, ik ben wel echt uniek.... Ik ben het enige en 1st geboren hengstveulen in Europa, mijn papa heeft nog 2 andere nakomelingen in Europa staan, 1tje is een merrie die in Ierland geboren is in '07 en de andere is een geimporteerde hengst die in Italië staat

Oke, genoeg gekletst.... Tijd voor wat foto's van de afgelopen 6 weken
Foto's staan niet op volgorde
Here I am!!!

1e dag en nog even met dekentje op want ik had het zo snel koud

Gewoon omdat we knap zijn

Knuffelen met het vrouwtje doe ik heel graag

Hoezo ik kan niet gewoon onder mama door wringen? Past prima als je het mij vraagt! (dag 11)

Kiekeboe!

kijk mijn mama

Arrogant bekkie trekken kan ik als geen ander

Check, mijn rem werkt! (hey, je bent n paint of je bent n paint hé....)

Gas erop!

Opstijgen kan ik wel

Uithalen naar mama kan best, toch?!

Het vrouwtje twijfelt of ik nu een veulen, ezel of lama ben

Ik ga weer even verder met alle paardjes in de gaten te houden want daar heb ik wel een dagtaak aan

Uiteraard berust er op alle foto's een ©
).