Iets voor half 1 ging het alarm, hoe slaperig ik soms kan zijn was ik gelijk wakker. De camera deed het niet helemaal lekker, maar ik zag haar languit liggen met haar staart van zich af. Snel keek ik via telefoon op camera maar ook die liep vast maar ik zag dat ze in die paar seconden was veranderd van ligplek

Ik heb snel het licht aangedaan en toen ik de stal in liep staken de pootjes en neus er al uit! Dat was echt snel gegaan en gelukkig lag het goed! En wee later volgde het hoofdje en toen zag ik dat het halsje bont had

Een prachtig Buckskin Tobiano merrie veulen mogen we welkom heten op deze wereld

We kunnen nog even genieten van haar prachtige blauwe veulen oogjes. Helaas zullen deze verkleuren naar donker.

Silver is een hele goede moeder. Ze kijkt of er stroom op de draden staat en houd haar daar dan weg door er tussen te gaan staan, maar ook zorgt ze dat andere op gepast afstand blijven

Gewoon wat heerlijke sfeerfoto's in zwart-wit

Gisteren kwam 1 van de honden opeens een kijkje in de stal nemen en ging uit zichzelf naast haar liggen. Hij is normaal heel druk, dus was bijzonder om te zien hoe lief/rustig hij deed

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een foto van haar knappe mama en papa

Wat filmpjes die wat laten zien van het wachten op Angel

Ze was druk bezig in de buik met haar beweging ontwikkelen

Silver kon ons goed voor de gek houden, happen en trappen naar de buik, platliggen. Maar nee... het kwam maar niet.
En vals alarm heb ik ook regelmatig gehad

Dit is een prachtig begin van het veulen seizoen voor ons. We wachten nu nog op de 3 andere veulentjes die geboren moeten worden binnenkort