Vrijwel iedereen kent Kriebel nog wel als licht sprietje..

Qua kleur is er een hoop veranderd, maar qua karakter, helemaal niks..
Inmiddels is mijn kleine vriendje alweer 9 maanden oud en staat hij alweer drie en een halve maand in de opfok.
Hij doet het hier prima en vermaakt zich goed met zijn vriendjes. Ik ben dus een blije baas

Ik ga elke twee a drie weken bij hem langs om even te knuffelen, want ook mijn kriebelvriendje heeft hier behoefte aan. (Net als al zijn andere vriendjes, die zijn ook niet bij me weg te slaan)

Dit is een van de eerste foto's die ik kreeg vanuit de opfok. Hier stond hij net bij zijn vriendjes in de box.
Blijkbaar voelde hij zich heel stoer en vond hij dat hij de baas was, maar gelukkig had de rest daar snel een stokje voor gestoken.

Kriebel zou Kriebel niet zijn als je niet fijn kan knuffelen..
Hier lekker buiten aan het spelen. Het zwartje waar hij mee door het beeld komt, is zijn beste maatje.
Hier begint hij links boven in beeld. Oh, wat kan hij heerlijk draven. Zo blij

Heerlijk knuffel dier is het. Ben zo blij met zijn mooie dikke voorpluk.

Hier werd ik ingepikt door Kriebels vriendjes. Hij weet heel goed dat ik "zijn" mens ben..

En de laatste foto.. Zou dit betekenen dat hij toch eindelijk weer licht wordt??
Ik ben zo trots op mijn maatje. Elke keer als ik in de opfok aan kom krijg ik een hinnikje van hem
haha.. Dan wordt ie in ieder geval bleek! 
, ze zijn het zwarts in de herfst en lente en dan bleken ze heel sterk
hoofdje wordt zelfs altijd helemaal licht
en toch blijft hij knap hoor