Vandaag heb ik eindelijk weer eens wat foto's geschoten van de jongste boef, mijn merrieveulentje YMJ Azibaijirah Bint Yusraa, oftewel Azi
nou over een sprekend dier gesproken. Deze heeft nu al een hele wijze uitdrukking.Ga je nog een leuke aan krijgen. Is ze toevallig in het echt ook uiterst slim? of oogt ze alleen maar zo>?
Bedankt voor de reacties, ik ben ook iedere dag weer heel blij met mijn kleine diva Knert: Ze is inderdaad heel intelligent, leert enorm snel en heeft een erg sterk karakter (aka, bij vlagen stronteigenwijs ) Qua uitstraling lijkt ze op haar mams:Mijn haars was eerst nog feller paars, inmiddels vervaagd het naar lila/blauw-achtig
Thanks! Cowgirl_K: Tja, eenmaal besmet met het Arabitus virus, geraak je er ook niet meer vanaf! Goh, van wie zou ze die typische blik toch hebben?
Oohh wat een uitstraling! Zelf zou ik het nooit durven, mijn haar zo kleuren, maar ik vind het echt onwijs leuk! Staat je mooi!
Mooie oortjes en jij leuk kapsel, had ik 25 jaar geleden, maar toen waren er niet van die leuke kleurtjes. Heb je een foto van de hengst?
Dank je! Ik hou wel van aparte kleurtjes! Yep, dit is haar vader Gefokt en in eigendom van Baikala Arabians.