Zelfs baasje haar opa vond dat ik moest oefenen! kijk maar!

je ziet het misschien niet goed want baasje is niet altijd even slim maar dat ben ik echt. en daar links in het hoekje, dat is de opa van mijn baasje. Die heeft een hele leuke baard om in te knabbelen hihi!

Kijk die foto heeft mijn baasje nog terug gevonden. Zelfs als ienieminie veulentje was ik al een fotomodel!

Hebben jullie trouwens al ooit mijn mama gezien? nee? Hier is ze dan! Zij woont samen met papa Dexie bij Marielle (ikbenmar op bokt), mijn vorige baasje. Soms mis ik het wel hoor, mama plagen. Maar dan ga ik oma Luna vervelen.

En toen moest ik weer oefenen pfff, wat is dat toch vermoeiend zeg. Ik ga wel even kijken naar mijn hongerige buikje, misschien helpt dat.

Ja gelukt! Maar nu moet ik marley's dekentje op. Gek hé! ik pas er wel bijna in en ben nog maar 8 maandjes oud.

Dan toch maar mijn eigen dekentje op. Weet niet of ik die nog lang ga kunnen aan doen. Ik groei heel snel! Mijn baasje zegt zo snel als kool, maar ik ben helemaal geen kool?

Als laatste krijg ik nog een dikke kus op mijn snoet van baasje! stiekem houdt ze enorm veel van mij!
Hoezo groot?