uit onze NRPS ster merrie v. Rockefeller x nooitgedacht x Naivnyi ox welke wij helaas 3 weken geleden hebben moeten laten gaan (zwaar blessure leed en kon niet pijn vrij op de wei meer lopen dus helaas haar van haar pijn moeten verlossen)

en deze onwijs knappe AV AF. Montoyo : AF. Umoyo x Abakan x Andoy

hebben wij ons eerste veulen gefokt. Dit jaar hebben wij een vrij zwaar jaar betreft paarden, veel pech gehad en twee paarden helaas moeten laten hemelen. Masarati het maatje van Romy onze merrie is 7 dagen voor de bevalling gestorven daarom hebben wij als eerbetoon aan dit paard wat mij zo ongelooflijk veel geleerd heeft de naam van ons veulen op het laatste moment veranderd naar Amorati... hoewel Amorati meestal door het leven gaat als Mo moet ik toch iedere keer als ik die naam zie denken aan masarati wat ergens heel mooi is.
Mo 1 dag oud samen met mama en op de tweede foto ik en onze trouwe verzogster.

1 week oud... het heeft drie weken geduurt voordat we hem voor het eerst eens zagen draven, en nog steeds is het nog steeds relax in stap of vol in galop haha

2 maanden oud
meneer groeit als kool en de eerste fatsoenlijke draffoto is een feit, en arrogant kijken dat ie kan

bokken kunnen we ook

Dan nog een paar mooie portret foto's als hij 4 maanden oud is, hij word steeds knapper en knapper

op zn gemakje nog een draf foto

ondertussen 6 maanden oud, een totale teddybeer maar en een heel stuk minder knap dan van de zomer haha

let niet op de hond, ze zijn dikke maatjes de hond was aan het blaffen beetje raar moment haha

Meneer meet nu ondertussen schoft 1.38 en kont al 1,40 m ben benieuwd hoe groot hij gaat worden. Ik was er heilig van overtuigd dat hij schimmel zou worden, hij kreeg na 1 maand overal in zijn vacht witte haartjes... maar de veulenchipper zegt dat hij bruin blijft... ben benieuwd.
Mo is gefokt met als doel hem zelf te houden kan niet wachten tot hij groot en sterk is om samen een top team te worden in de sport !!
, wat een lekkere kop zit erop