om maar even met de deur in huis te vallen, dit is toch wel het schattigste ooit!

Sommige van jullie zullen ze nog wel kennen en zo niet dan stel ik Binky en Ollie nog even voor!
Binky en Ollie zijn 2 shetlanderveulentjes die ik van de eigenaar heb gehad. ze zijn nu een paar weekjes afgespeend en al helemaal gewend aan hun weitje in mijn achtertuin
Ik ben op het moment vooral bezig met het wennen aan allerlei dingen zodat ze heerlijk bomproof worden
we wandelen om de dag even een kwartiertje door het dorp om ze aan verkeer en vreemde mensen te laten wennen en ze kijken ondertussen al bijna nergens meer van op
behalve de ijzeren putdeksels! die zijn zo verschrikkelijk eng 
ze houden ook ontzettend veel van aandacht en lopen je overal achterna. Selfies maken vinden ze dus ook erg interessant

lekker charmant weer zo'n selfie met Ollie

sinds een week hebben ze ook hun eigen stalletje! helemaal zelf gemaakt samen met mijn vader
het begin van het hokje

en het prachtige eind resultaat!

ook heb ik er een liksteen in gehangen waar Ollie helemaal gek van is
https://www.flickr.com/photos/133453798 ... ed-public/
ze zijn al zo heerlijk makkelijk

hier lopen ze even los terwijl ik het weitje uitmest (alles om de wei is toch omheind dus ze konden niet weg
)
herfstfoto's
ik wil zo snel mogelijk een keer hele mooie foto's van ze maken, nu kwamen ze steed sop me afgelopen

en er wordt van me verwacht dat ik 2 pony's tegelijk poets anders is er 1 jaloers

hier een Selfie met Binky

en Ollie

en de 2 laatste foto's alweer! ze doen alles samen

Doei!!