volgensmij droomt ieder (penny) meisje van jongs af aan van een eigen pony.
voor een vriendin en mij is deze droom onverwachts waarheid geworden!
afgelopen donderdag kreeg ik een berichtje van iemand van een fokkerij of ik niet plek had voor 2 shetlander veulen hengstjes. ze zouden met 6 andere merries anders naar de handelaar gaan dezelfde avond. voor de merries vreesden ze niet, maar de hengstjes zouden meteen doorgaan naar de slacht volgens de handelaar

maar helaas.. we kregen geen reactie..
mijn vriendin besloot er langs te gaan en toen stond de handelaar er al, hij had ze net allemaal gekocht

ze zijn 4&5 maand oud en staan nu nog bij hun moeder. doordat wij ze gekocht hebben kunnen ze rustig afgespeend worden
maar goed, nu verder naar de foto's:
maak kennis met Itsvan(van vriendin en Jeroen(van mij), die wij hebben hernoemd naar Elian en Jack Sparrow.
1.

Elian
2.

3.

Jack Sparrow
4.

5.

tsja het blijft een hengst he

6.

7.

8.

9.

en hierna hebben we nog een paar rondjes met ze gestapt aan een touwtje, wat toch een hele opgave voor ze is.
ons doel met ze? lekker in een kudde op laten groeien, laten wennen aan dingen (borstelen, voetjes geven, aan een touwtje lopen) en wat basis grondwerk doen. over 1/2 jaar beginnen met VD, en over ongeveer 4 jaar hopen we dat we kunnen beginnen met mennen!
respect als je alles gelezen hebt.
houd het een beetje vriendelijk aub