Zoals de meeste van jullie heb ik altijd al vanaf dat ik een klein meisje was een eigen paard willen hebben.
Na maanden op marktplaats te hebben gezocht en een paar te hebben bezichtigd niet gevonden wat ik wou na de laatste gezien te hebben samen met een oud klasgenootje met meer verstand van het kwpn dan ik hup weer in de auto richting huis, ik was al een tijdje niet meer bij dat oude klasgenootje op het terrein geweest en vond het leuk om daar even alle paarden te bekijken (hij heeft met zijn ouders een bedrijf met new foresters en Kwpn'ers) na eerst de pony hengsten bekeken te hebben naar de wei gegaan om veulens ook maar te bekijken.
En daar stond hij dan helemaal al weer uit verhouding maar oh zo mooi in mijn ogen, hij was het eerste veulen van dit jaar en is dus al bijna een half jaar maar ik was natuurlijk helemaal niet voor een veulen aan het kijken...
toch maar de vraagprijs gevraagd omdat ik wel nieuwsgierig was.
toen zijn we naar huis gegaan en even een paar daagjes er over nagedacht maar ik kreeg hem niet uit me hoofd dus hop de stoute schoenen aan en weer contact op gezocht.
En sinds 5 september mag ik mij de trotse eigenaar noemen van:
King Of Any Else BB
geboren op 31 maart 2015
KWPN hengst
v. Arlando x mv. Travolta's Nieuwmoed
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.