Vandaag heb ik weer eens wat foto's van mijn merrieveulen Azi gemaakt (YMJ Azibaijirah Bint Yusraa) Ze is lekker aan het verkleuren momenteel Azi is van vader BA Hamdhani en moeder mijn merrie Yusraa.
Het filmpje wat ik 1,5 maand geleden heb gemaakt:
En de foto's van vandaag. Ze kan gigantisch bewegen, echter doet ze dat dus nooit als ik een camera of telefoon pak
Ze zijn prachtig! Oh wat krijg ik nu ontzettende paardenheimwee. Als ik weer een paard aanschaf, dan twijfel ik geen moment om weer voor een arabiertje te gaan. Heerlijke dieren zijn t.
Die laatste foto , heerlijk z'on jong dier in de sprint ! Ik vindt de beide paarden schitterend, ik ga het arabische paard steeds meer waarderen. En ik vindt het veulen een prachtige kleur hebben.
Bedankt voor de leuke reacties! @FloMax; ze zeggen vaak wel, eens een Arabier..... @Ragdollcat; Ze is inderdaad mooi donker aan het verkleuren momenteel, ik ben benieuwd wat er volgend voorjaar onder het vachtje weg gaat komen! @Axivoca; Dank je! En energiek is ze zeker. Vooral ook erg spraakzaam, ze hinnikt naar alles en iedereen wat langskomt @Yildiz; Hihi, haar oortjes blijven leuk hé! @yenopi; Dank je wel! Ik ben ook heel trots op beide dames (en ook op mijne jonge hengst natuurlijk!) Moeder Yusraa wordt in april volgend jaar alweer 21!
Te pittig voor mij, maar ik mag er graag naar kijken. Zeker naar deze Arabische dames. Dochter heeft in ieder geval het toverbalgen van haar moeder ge-erft
YMJArabians
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-15 12:57
Bedankt! Het pittige valt best mee, ze zijn aardig bomproof, goudeerlijk met een gezonde eigen mening Yusraa heeft ook ieder seizoen weer een ander kleurtje.