Mijn veulen, Emma van stal de Wilde, heeft als vader mijn goedgekeurde 1ste premie NAS hengst In de ban van Pjotr. Pjotr zelf is valk panterbont. Emma is valk en geen appaloosa maar ook de eenkleurige afstammingen van NAS hengsten zijn welkom op de appaloosa keuring

Dit is Pjotr:

Emma is nu trouwens bijna 5 maanden en volgend jaar verwacht ik een vol broertje/ zusje van haar! Ik ben nu al erg benieuwd!
Hieronder wat foto's van op de keuring, gemaakt door de fotograaf:

En nog wat foto's die ze zelf gemaakt hebben

Er waren nog een aantal andere Pjotr kinderen ook aanwezig op de keuring! Twee kleindochters en vier dochters werden beloond met een 1ste premie waaronder ook het andere veulen die mijn vriendin mee had, Isa van stal de Wilde. Isa kreeg een prachtige 1B premie (1ste premie en 2de plaats) in een andere groep. Deze dochter is ook eenkleurig, palomino, en heeft een volle shetlander als moeder! Isa heeft wel appaloosa kenmerken dus er is kans dat ze toch nog gaat doorkleuren!

Het was ook echt heel slecht weer, stortbuien en alles stond zowat blank hoorde ik, maar onze poppetjes werden goed warm gehouden hihi

Bedankt voor het kijken