Alles leek goed te zijn ze was met haar 3 weken overtijd niet bepaald dik maar had wel erg lange benen. maar niets was minder waar ze deed enkele pogingen om te staan maar kwam niet omhoog.
we hebben haar geholpen om te drinken ze was zo slap als een dweil, ze had haar pogingen om zelf te proberen ook al opgegeven. De volgende dag om 8 uur is de dierenarts gekomen. en nog steeds kon ze niet staan we hebben toen de merrie gemolken om haar toch melk te geven. De dierenarts zei overdag om het uur laten drinken en nachts om de 2 uur dan moest ze na 2 dagen toch wel sterk genoeg zijn. gelukkig hebben we een hele leuke groep op stal dus we hebben met zijn allen geholpen. De dagen gingen voorbij ze dronk goed maar kon nog steeds niet staan en we waren al 3 dagen verder. We waren hier allemaal best wel moe en zagen het somber in. Ze deed zelf ook niet echt een poging. maar we zagen wel dat ze sterker werd hier kregen we toch een beetje hoop van. We waren in middels bij dag 5 ze stond nu redelijk zelfstandig dus daar waren we erg blij mee. Lopen deed ze nu ook zelf alleen het opstaan lukte nog steeds niet. de merrie had inmiddels al 5 dagen binnen gestaan en ik vond het tijd dat ze de buitenbak maar eens gingen verkennen.

Ja daar zagen we het ze ging zelf staan we waren zo blij ons kleine meisje had het gered!!
het ging nog moeilijk maar het lukte

Vanaf toen ging het alleen maar beter ze groeide goed, ze kon zelf drinken en had plezier
Ik zat weer op mijn roze wolk

Ook moest ze voor het eerst naar de hoefsmid.
omdat ze als veulen veel in handen is geweest gaf dit weinig problemen

Nu is Kasita inmiddels 4 maanden oud je merk helemaal niks meer van haar moeilijke start ze is een vrolijk en lief veulen.

Nu staat het hele verhaal er op