Even terug had ik al een topic gemaakt over de 1e 3 veulens die zijn geboren. Nu zijn ook de laatste twee veulens geboren. Ze dachten even dat ze dit jaar alleen maar merrieveulens kregen, maar niet getreurd, het allerlaatste veulentje was toch echt een stoere hengst.
Voor de mensen die mij niet kennen: ik plaats in KS-ITP topics van de veulens van mn vriendin, zij heeft zelf geen tijd en zin om dit te doen, dus dan doe ik het maar even
Zij hebben thuis een fokkerij van voornamelijk friezen paarden en soms ook een KWPN-er.
Dit jaar zijn er 5 veulens levend geboren en één veulentje is helaas dood geboren. Dit jaar wilde de merries even laten zien hoe goed zij kunnen bevallen en er zijn daarom ook wel 4 veulens eerder geboren, zonder tekenen van geboorte te geven.
Op 27 juni is het 4e veulentje geboren een merrieveulen van Fonger 478. Haar naam is: Wynanda
Haar papa:

Wynanda:

Op 16 juli is het laatste veulentje geboren: Werner, een hengstveulen van de hengst Beart 411.
Vriendin zelf was op vakantie, dus mijn taak om hem op de foto te zetten zodat ze toch kan zien wat voor knapperd hij is.
Zijn papa:

Werner:

Werner vond het loslopende hondje erg interessant en wilde hem graag van dichtbij zien, maar zodra de paarden dichtbij kwamen vluchtte hij snel naar mij toe

Allemaal samen bij elkaar:
Voor de mensen die mij niet kennen: ik plaats in KS-ITP topics van de veulens van mn vriendin, zij heeft zelf geen tijd en zin om dit te doen, dus dan doe ik het maar even
Zij hebben thuis een fokkerij van voornamelijk friezen paarden en soms ook een KWPN-er. Dit jaar zijn er 5 veulens levend geboren en één veulentje is helaas dood geboren. Dit jaar wilde de merries even laten zien hoe goed zij kunnen bevallen en er zijn daarom ook wel 4 veulens eerder geboren, zonder tekenen van geboorte te geven.
Op 27 juni is het 4e veulentje geboren een merrieveulen van Fonger 478. Haar naam is: Wynanda
Haar papa:

Wynanda:

Op 16 juli is het laatste veulentje geboren: Werner, een hengstveulen van de hengst Beart 411.
Vriendin zelf was op vakantie, dus mijn taak om hem op de foto te zetten zodat ze toch kan zien wat voor knapperd hij is.
Zijn papa:

Werner:

Werner vond het loslopende hondje erg interessant en wilde hem graag van dichtbij zien, maar zodra de paarden dichtbij kwamen vluchtte hij snel naar mij toe

Allemaal samen bij elkaar:

En kennen jullie deze knapperds nog van het volgende topic?
De eerste 3 veulentjes op de foto -> Fries + KWPN
Wikkeline, nu alweer 2 maand en 12 dagen jong.

Wybbrich, bijna 2 maanden oud (29 mei).

King's Lady, bijna 8 weken oud (31 mei)

Leuk dat je hebt gekeken, laat je ook een berichtje achter!
De eerste 3 veulentjes op de foto -> Fries + KWPN
Wikkeline, nu alweer 2 maand en 12 dagen jong.

Wybbrich, bijna 2 maanden oud (29 mei).

King's Lady, bijna 8 weken oud (31 mei)

Leuk dat je hebt gekeken, laat je ook een berichtje achter!