Alle veulentjes van Stal Deyaert van dit jaar zijn geboren!
In totaal zijn het er 8, 6 grote en 2 kleine shetters.
Maar voor dit topic beperk ik me even tot de grote rakkers

Dus ziehier ons prachtig stel vlekjes op de wei!
Ik heb vandaag van al het grut foto's gemaakt en plaats ze hier even qua leeftijd ook onder elkaar.
Eerst en vooral Yannicka een knappe dame met 1 maanoog (geboren 23 maart) Zij is het veulen van mijn lieve merrie Dusty:

Dan Niki (geboren 23 maart) ook een leuke meid en een enorme verrassing voor ons, haar moeder is speciaal bij ons gekomen om in alle rust te bevallen:

Daarna volgde Katinka (geboren 6 april) een leuk bont meisje met net zoals Yannicka 1 maanoog:

Toen volgde Luna (geboren 11 mei) nog zo'n knappe meid met twee mooie blauwe kijkers en een echt meisjeskarakter:

Diezelfde dag beviel ook Murphy daar was Delphine (geboren 11 mei) wie had dat gedacht uit zo'n zwarte merrie zo'n bont veulen:

En toen was hij er, onze hekkensluiter die een einde maakte aan al de stress...
En tevens ook mijn favoriet! ik wachtte al zo lang op een hengstje omdat ik deze naam al een eeuwigheid in men hoofd had! Dit is kleine Muppet (geboren 16 mei) een bruinbonte man met twee blauwe kijkers:

Bedankt voor het kijken! Wij zijn alvast trots op onze veulens! Een reactie vinden wij erg leuk!
En onze lieve hekkensluiter zegt jullie op zijn manier ook even gedag