21 april reisde ik samen met Mierela en Famous naar het strand af om daar samen met Lisa Dijk Fotografie, Hypo Focus en Merel Bormans foto's te maken van mijn 2 trotsen.
Het was werkelijk prachtig weer!
Famous was op dat moment 2.5 week oud.. Met lichtelijk hartkloppingen gingen we heen en we kijken maar hoe zal gaan en wauw wat deden ze het goed en wauwww wat een gave plaatjes heb ik mogen ontvangen! Ik ben de meiden daar super blij om! Van Merel en Lisa zal ik nog foto's ontvangen en hier zal ook zeker een topic van komen maar kon gewoon niet langer wachten!!
Het begon ruim 12.5 maand geleden allemaal hiermee!
[KS-MK] [camera online] Valk welsh merrie x Palomino duitse rijpony
Vele mensen hebben vol spanning mee gekeken, gezien hoe mijn uitbundige neefje geregeld de stal uitmestte vol met passie en gedans

Op 3 april om half 6 werd jij dus geboren

Oke genoeg gepraat nu strand foto's! In het volgende topic maar wat meer in detail gaan over de bevalling incl film!

1.

2.

3.

4.

5.

6

7.

8.

9.

En toen was het water speel tijd!! En ja mensen ik hield mijn hart vast

10.

11.

12.

En nog 2 prachtige foto's die ik van Lisa Dijk al heb ontvangen die zeker niet mogen ontbreken in dit topic

13.

14.

En zoals bekend uhm tja.. Gaat de combi fotoshoots en Nicole niet altijd (eigenlijk nooit) goed..

15.

Iedereen bedankt voor het lezen voor het nog verkorte maar al lange verhaal van de ware hartendief Gonna Be Famous