Gisteren heb ik weer een aantal foto's gemaakt van onze dametjes en deze wilde ik ook met jullie delen.
Voor wie ze niet kennen: Chazie is een effen kleurige (smokey) grullo, een zeldzaamheid in de Tinkers. Mijn moeder is daarom uitermate trots op haar fokproduct uit onze dunskin Tinker hengst Guess Who. Ze is net als Guess de rust zelve. Heel vriendelijk en rustig en alles op het gemak. Precies het type paard waar mijn moeder gek op is. We weten nog steeds niet of ze cream draagt want AG had gemaild dat de haren voor de test niet bruikbaar waren

Sansa is een buckskin bont merrietje met maanoog uit mijn Tinker merrie Cheyenne die ik al 14 jaar heb. Cheyenne is ook lief en rustig maar Sansa daarentegen is een klein bommetje. Ze is heel avontuurlijk en niet snel bang voor iets. Rent de hele dag door de wei, bokken springen en gek doen. Als ze me ziet hinnikt ze en ze volgt me als een hondje door de wei. Ik smelt echt iedere keer als ik weer bij haar sta

Ze staan nu lekker samen op wei en al zijn ze nog wat verlegen (nouja, Sansa is nooooit verlegen) ze staan veel bij elkaar. Veel snuffelen, af en toe kroelen, maar spelen dat doen ze nog niet zoveel samen. Dat zal nog wel komen. Cheyenne liet Sansa namelijk eerder nooit uit haar zicht dus al wilde ze, ze mocht niet spelen met andere paarden. Nu is Cheyenne wat soepeler dus mag Sansa buiten spelen

En omdat ik foto's gemaakt had, hier nog een foto van Chazie's pappa

Bedankt voor het kijken en een berichtje zou leuk zijn!