Het was een razendsnelle bevalling. Ik hielt haar die dag al constant in de gaten ondanks dat ze ook een geboortemelder om had wilde ik haar steeds zien, ik had zo'n voorgevoel.
Haar melktest was de avond ervoor op 11 april gewoon nog de hoogste waarde, 7,7, echter de ochtend van 12 april ineens binnen 12 uur gezakt naar 6,4 en uier ook flink veranderd dus ik zei al dit zet vast zo snel door en verwacht binnen twee dagen een veulentje.
Savonds zat ik thuis lekker op de bank tv te kijken met de camera naast me constant in zicht, mijn merrie zag ik lekker rustig haar hooi eten, ineens uit het niks ging ze rondjes draaien en onrustig doen. Er was niemand aanwezig bij de stallen die avond, die dachten we kunnen wel gewoon uit eten er gaat toch niks zo snel gebeuren, mis gegokt dus

Ik razendsnel de auto in en op naar de stallen, binnen 10 minuten was ik daar en de beentjes staken al uit en neusje was ook netjes te zien, ik heb een beetje geholpen en daar was ze al, ons prachtige valk meisje

We zijn nu een week verder en alles gaat geweldig goed met de dames. De kleine meid hebben we Emma (van stal de Wilde) genoemd. Ze is een dochtertje van mijn 1ste premie stamboek welsh A merrie Oostdijk's Cheridwen Mellow (1,17, valk) en mijn 1ste premie goedgekeurde NAS hengst In de ban van Pjotr (1,20, valk panterbont).
Afgelopen woensdag was Minh Dan Vu fotografie ( http://www.facebook.com/minhdanvufotografie ) hier om wat foto's van haar te maken, en het resultaat is werkelijk prachtig

Op de foto's is ze pas 2,5 dagje oud

Deze foto komt zeker uitvergroot aan onze muur

Nog met haar prachtige lichte veulenkleur ogen

Ze is nog een beetje verlegen maar komt toch al regelmatig contact zoeken, zo leuk

Ze bleef ook maar rennen hihi, brutaal dingetje, ging ook echt ver van de moeder weg in de wei. Wat een dammetje he

Maar een drafje zit er ook wel in

Van al dat rennen wordt je natuurlijk moe

Ik ben weer ontzettend blij met al die prachtige foto's, en ze groeit ook zo snel, gisteren heb ik zelf nog wat foto's van haar gemaakt, ze is nu alweer een week oud. Ze had hier ook voor het eerst een halstertje om

Bedankt voor het kijken

Van de vader zijn ook prachtige foto's gemaakt, die zijn te zien in dit topic voor degene die het leuk vinden: [ITP] Fotoshoot van mijn prachtige hengst In de ban van Pjotr