Maar hier de korte versie.
Na het overlijden van mijn soulmate Rahnanah in 2012, besloot ik haar moeder Aziza te dekken met de hengst die ik eigenlijk al voor Rahnanah in mijn hoofd had. Helaas, het eerste jaar werd Aziza niet drachtig, het tweede jaar werd ze tot 2x toe drachtig, maar verloor het helaas door de stress van het reizen. En gelukkig, vorig jaar pakte ze in 1x op en bleef alles goed gaan!
Na zo lang gewacht te hebben, dacht Aziza vast dat we nog wel wat langer konden wachten, want ze maakte er maar direct haar langste dracht ooit van! Na 345 dagen, mochten we dan eindelijk haar veulen verwelkomen. Maar dacht de kleine man, dit kon natuurlijk ook geen normale bevalling worden hè, van zo'n speciaal veulen, dus meneer lag op zijn rug. Gelukkig allemaal goed gekomen, en na wat opstartprobleempjes doet de kleine man (nou ja, klein is hij niet) het super.
Dus meet mijn kleine knapperd: AZ Amir Lateef

Hij was het wachten dubbel en dwars waard, wat een prachtig veulen is het! Precies waar ik al die jaren op hoopte (alleen helaas geen merrie)

Hallo allemaal!

Mijn mama zegt dat je dit spul kan eten?

Kijk, want zij doet het ook!

Die lange benen zijn soms wel heel onhandige, maar je kan er ook hele gave dingen mee!

Rennen..

..springen..

..bokken..

..nog meer springen..

.. en nog veel harder rennen!

Mama! Help, wat doe je?

Gaat het?

Mijn baasje zegt dat ik heel goed in elkaar zit, maar wat dat betekend?

Doeg allemaal! Tot de volgende keer