Ons eerste topic
Wilde mijn knappe vent graag met jullie delen en zijn knappe moeder natuurlijk misschien ook wel leuk om te zien hoe snel ze ontwikkelen van een zakje botten naar een echt paardje Hij heet Inspector gadget ( noemen hem Gadget) Is geboren op 11 -03-13 met een tempratuur van -8 brrr om 22:15 een week en een dag te vroeg Ik had gelukkig de mogelijkheid daar te slapen dus was erbij Merrie haar eerste veulen op 12 jarige leeftijd Ging gelukkig heel soepel
Hij doet zijn naam eer aan al van veulen af aan is die al op onderzoek uit wil alles weten en alles zien en nergens bang voor Zoveel mogelijk mee gedaan en mee genomen zo ook naar de veulenkeuring Daar ging hij nog net staan eten !!!! Vooral niet onder de indruk En zo is hij eigenlijk nog
Staat nu bij Ani care in de opfok gaat heel goed daar zo een fijne plek Als ik hem roep komt die ook, al blijft de hele kudde achter op de wei Hij zit al wel achter de vrouwen aan dus optijd hakkie takkie weg zakkie
Zijn zoveel foto s dat ik maar een dia heb gemaakt
En nog een filmpje van een mnd oud Hoezo nieusgierig Merrie was van der ijzers af ivm met veulen die moest even wennen