Een deze weken word hij gechipt en komt hij naar huis en dan zal ik jullie allemaal vertellen hoe groot hij is

Maar nu genoeg gezeurd, hier mijn geweldig mooi gelukte mini x kwpn kruising!(vind ik zelf dan)

Knappe mams!

Als laatste met zijn alle!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Normaal heb ik ze hier inderdaad ook alleen maar aan het halster maar in zo'n mega weide en als hij zijn halster af doet komen jullie hem dan vangen
Dustinlover schreef:Wist dat er mensen gingen zeuren om dat touwtje. Touwtje zit goed vast en zit eromheen zodat hij straks met chippen makkelijk gepakt kan worden. Hij is nog niet zo mak en anders zou ik zeggen be my guest om hem te pakken en vast te houden
Van het touwtje word hij daarbij ook een stuk makker omdat hij erop gaat staan.
Dustinlover schreef:Ayasha, ik had zelf de mogelijkheid niet door prive omstandigheden om hem genoeg weidegang te bieden dus hij staat een eindje weg en daar is niet altijd de mogelijkheid om hem veel in de hand te nemen. Over paar dagen word hij gechipt en gaat dan mee naar huis aangezien ik zelf een groot weiland heb gekocht waardoor hij ook zal blijven
Pen, ja hij word mak daardoor ja. Hij loopt zo mee aan het touwtje omdat hij de druk kentNormaal heb ik ze hier inderdaad ook alleen maar aan het halster maar in zo'n mega weide en als hij zijn halster af doet komen jullie hem dan vangen
Dustinlover schreef:Wist dat er mensen gingen zeuren om dat touwtje. Touwtje zit goed vast en zit eromheen zodat hij straks met chippen makkelijk gepakt kan worden. Hij is nog niet zo mak en anders zou ik zeggen be my guest om hem te pakken en vast te houden
Van het touwtje word hij daarbij ook een stuk makker omdat hij erop gaat staan.