Ik mocht mee op pad aangezien ook Julius V.K. van V.K.Dressagehorses vastgelegd mocht worden.
Ik zou voor het eerst zien hoe dit allemaal in zijn werk ging en hoopte eigenlijk wel op een leuk uitje.
Met Julius is het eigenlijk altijd leuk maar, jammer genoeg regende het nogal en nodigde dit niet uit tot lang kijken naar de overige deelnemers.
We hebben voor zover het lukte (want het word natuurlijk al een flinke jongen) Julius op de trailer klaar gemaakt.
Daarna in de regen nog de laatste dingetjes en toen kwam het moment dat hij zich mocht laten zien dichterbij.
We moesten even wachten maar konden gelukkig droog staan. Dat was goed geregeld

Julius V.K. zal naar mijn verwachting voor een dressuurpaard goed kunnen springen, dus of hij wel binnen die groene miniboompjes zou blijven was afwachten

Hij was erg blij na zijn lange rit vanuit Friesland even zijn benen te kunnen strekken maar, ach kunnen mensen meteen zien hoe lenig hij is.
Hij liet na zijn rondjes gewoon het halster weer om doen, braaf veulen

We waren ver van huis dus om daarna weer lekker naar huis te rijden en zo niet te laat thuis te zijn was op zich ook wel lekker. Kon Julius nog lekker even de wei in nadat ik de knotjes eruit had gepeuterd.
Ik heb al wat foto’s laten zien in andere topics. Daarop zijn de vlekken vanuit alle hoeken te bewonderen

[KS-ITP] Julius VK (Negro x Flemmingh) Sabino!
[KS-ITP] Julius VK buitenspelen
Ohw wat ga ik deze man missen na de verkoop

En dan nu het mooiste natuurlijk,
het filmpje van Julius V.K.

Ook een link naar de twee foto’s die ze online hebben gezet, stamboom staat er ook bij voor de mensen die het leuk vinden:
71. Julius V.K. *klik*
Zou het prachtig vinden als hij bij een bokker terecht komt die er van houd af en toe een ITP topic te maken. Toch denk ik wel dat ik hem later nog terug zal zien, dit jaar is Giulilanta dressuurkampioen geworden met de CK Friesland, zij komt uit dezelfde merrie en ook haar ben ik nog niet uit het oog verloren.