Nou ja, een echte spruit is ze niet meer want over een paar week wordt Fay al 1 jaar!
De tijd gaat zo snel! Een jaar geleden wisten we nog maar net dat onze Appaloosa merrie drachtig was. 31 juli 2013 kwam dit prachtige meisje ter wereld. En voor je het weet zijn ze al een stuk groter en staan ze in de opfok.
Ik heb al een tijdje geen foto's van Fay geplaatst en dat werd nou toch wel weer eens tijd, vond ik zelf! Het gaat ontzettend goed met haar. Ze heeft het erg naar haar zin in de opfok. We komen regelmatig wat lekkers brengen. Het allermooiste is nog wel dat ze nog precies weet wie "baby' is. Toen ze nog thuis stond riepen we haar altijd bij de naam baby. Zodra ze baby hoort reageert ze direct met gehinnik. Dat doet ze nu dus nog steeds.
Genoeg gepraat, geniet van deze Appaloosa in wording!
Deze foto's zijn van een paar weken terug, hier had ze nog vrij veel stipjes en voor de rest nog geen verkleuringen.

Met haar grote vriendin.

En deze foto's zijn van deze week. Haar stipjes zijn bijna allemaal weg, maar haar ogen en lippen verkleuren nu helemaal roze. Voor de kleuren kenners: enig idee welke kant dit op gaat?

Ze moeten drinken uit de sloot, gelukkig is haar evenwicht prima in orde.

Fay is nu dik 11 maand en ik gok dat ze nu tocht wel 1.50m is. Ik ben heel benieuwd hoe ze nu zal doorkleuren en hoe groot ze zal worden. Eerst mag ze nog lekker een aantal jaar voor kleuter spelen!
En om het even af te leren, haar prachtige moeder waar ik nog elke dag super blij mee ben.

Ik ben benieuwd wat jullie nu van haar vinden!