Na precies 335 dagen en 50 minuten zag mijn kleine wondertje deze wereld!

Op de uitgerekende datum was Patty nogal onrustig s morgens op de camera buiten. Besloten om maar richting stal te gaan. Daar aangekomen hingen er 2 flinke druppels aan de uier

Diezelfde middag haar toch maar op stal te zetten ivm het weer dat verwacht werd.. Dus hele verbouwing, stal klaarmaken, camera verplaatsen van buiten naar binnen. En natuurlijk pony erin

s'avonds toch maar naar huis gegaan zodat ze wat rust had (15 minuten met de auto). Rond 12 uur vond ik haar toch wel erg onrustig worden.. Rondjes draaien, rollen en heel veel mesten. En ja hoor om kwart voor 1 ging ze liggen. Snel de auto ingesprongen op naar stal. Onderweg camera aan en kijken.. Nou ik heb echt geen 50 en 100 gereden dus was binnen 10 minuten op stal. Maar hij was er al uit aan het eind van de snelweg

Wat ik had besteld

Volgende ochtend veearts er al 2x bij gehad ivm het niet mesten van het veulen en later dat de merrie niet goed was. Gelukkig met de merrie nu alles goed!! Mesten van de kleine gaat nog steeds niet goed dus veearts er vrijdag weer bij gehad maar het veulen ziet er super uit en perst niet maar toch geen mest... Nu mag ik zelf een klysma geven en dan komt er toch echt wat uit. Nu maar hopen dat hij het snel zelf gaat doen!!
Nog even wat gegevens van meneer

Naam: nog niet bekent

Ras: Welsh a pony
Geslacht: Hengst
Geboortedatum: 25/06/2014 om 00:50 uur
Kleur: Lijkt op het moment vos (sabino

Moeder: High Flown's Patty
Vader: Twisthoeve's (g) Rhydaman
Knap van degene die het hele verhaal gelezen hebben nu dan de foto's

Net uit de kreukels

Vandaag:

Voor het eerst kriebelen met mama: