We noemen haar Lilly, naar Lilly of the valley oftewel de lelietjes der dalen, mijn moeders (rip) lievelingsbloem.
Wat vooraf ging kunt u hier lezen. [KS-MK] Tinker Penny wordt ook mama.
Maar aangezien Lilly nu dus op deze aarde rond hobbelt, mag ze ook haar eigen topic hebben.
Zondag zijn mam en dochter gelijk lekker naar buiten gegaan. Helaas is Penny dus een beetje erg beschermend, maar goed dat gaat er wel weer af, moet even wennen natuurlijk. Het is ons gister gelukt om Lilly een halstertje om te doen en dus mochten mam en dochter naar de grote wei. Uiteraard ging het snel fout, want tja... het stroom stond nog niet aan. En Lilly lag opeens buiten de wei te slapen, onder het draad door.
Gelukkig op een zonder al te veel stress manier op kunnen lossen. Want stress was er al genoeg geweest met het omdoen van het halster.
De hele middag verder netjes bij het draad weggebleven, na 2 X een opdonder gehad te hebben, dus konden we met een gerust hart gaan slapen.
Vanmorgen uiteraard gelijk kijken , maar alles was goed gegaan. Penny wilde haar brokken niet komen eten. Gelukkig later toen ik naar haar ging wel. Haar halster was los gegaan en ik kon haar gelukkig kriebbelen en zachtjes pakken om dat te herstellen. Penny is nog maar 2 maandjes hier en een wantrouwend paardje. Als er iets gebeurt, moet ze haar vertrouwen weer terug krijgen in je. Genoeg gepraat.. Dit is Lilly

Nog in het weitje voor het huis, filmpje

en de 1e fotos in de grote wei