Al weken was ik onze merrie goed in de gaten aan het houden en gisterochtend zag het er dan eindelijk uit dat het niet lang meer ging duren. De hele dag ben ik in de buurt gebleven, zelfs mijn zoontje in de caravan zijn dutje laten doen. Na etenstijd zag ik haar al onrustig staan en had ze duidelijk weeën, maar dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht. Het ene moment plaats ik hier op het forum een berichtje dat ze weeën heeft en plotseling zie ik op de camera pootjes uit sammie steken, ze had nog niet eens gelegen! Gelijk de stalhouder erbij geroepen omdat ik toch wel op van de zenuwen was. Binnen 10 minuten was alles gebeurd, liggen ging ze bijna niet en de persweeen deed ze staand en we hebben een klein beetje geholpen maar zonder echt druk te geven heeft ze zelf het kind eruit gekregen en heb ik het samen met de stalhouder opgevangen. Hierbij de foto's van de eerste levensmomenten van DM Sharika!
Moeder is onze merrie DM Samara en het is het eerste kind van de knappe AF Montoyo!
Zo trof ik haar in der box aan.

image by misssol, on Flickr
Heel voorzichtig begeleiden

Opvangen

Mama maakt kennis

Wasbeurt van mama

De kleine stond al snel

Met het mooie weer konden ze al lekker naar buiten, de dame liet al wat drafpasjes zien

Trotse mama